avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 838 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Magistraţi şi Admitere în ... INM 2015...ADMITERE!!!
Discuție deschisă în Magistraţi şi Admitere în magistratură

INM 2015...ADMITERE!!!

Desi poate unii or sa spuna ca este prea devreme,eu cred ca timpul ramas pana la admiterea din 2015 este suficient sa punem impreuna bazele unui examen reusit si sa reusim sa fim admisi...nu cred in vorba "a doua oara va fi cu noroc",vreau si pot sa reusesc din prima desi stiu ca va fi un drum lung!!!
Sunt studenta in anul 3,i-mi doresc enorm o cariera in magistratura,daca mai sunt persoane care vor sa dea admiterea la inm in 2015 le invit aici sa dezbatem impreuna,sa ne ajutam reciproc si sa invatam!!!
Orice informatie venita din partea voastra va ajuta enorm!!!
Haideti sa punem burta pe carte!!!
Ultima modificare: Duminică, 9 Februarie 2014
madalinaflo, utilizator
Nicoleeta a scris:

catalin1980 a scris:

Nicoleeta a scris:

catalin1980 a scris:

Pedepsele accesorii nu se pot da in lipsa pedepselor complementare.Dar banuiesc ca se pot da doar pedepse complementare,fara sa fie necesara si aplicarea pedepselor accesorii.Asa nu?

in principiu, da. e o chestie nasoala aici. faptul ca la detentiune pe viata poti da accesorii, nu si complementare. ori, tu zici bine ce zici, accesoriiile urmeaza complementarele. si daca regula e asta, ar insemna ca nu poti da accesorii la detentiune, ca nu poti da nici complementare. cred ca e o exceptie aici. bine, ar fi si aiurea sa dai complementare la detentiune pe viata, ca n ar avea aplicabilitate (in ideea in care s-ar executa integral si n ar fi acordata liberare cond). dar regula aia e.
dar da, poti da complementare fara accesorii.

Asa o vad si eu.Ms Nicoleta
Cum digeri NCP,NCPP?

penalul mai merge, cu procedura am probleme, pentru ca inca nu mi pot scoate din cap tot ce stiam. si o stiam cel mai bine dintre toate.

I know....i know .. :P
Nicoleeta a scris:

iuli_c a scris: