avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 838 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Magistraţi şi Admitere în ... INM 2015...ADMITERE!!!
Discuție deschisă în Magistraţi şi Admitere în magistratură

INM 2015...ADMITERE!!!

Desi poate unii or sa spuna ca este prea devreme,eu cred ca timpul ramas pana la admiterea din 2015 este suficient sa punem impreuna bazele unui examen reusit si sa reusim sa fim admisi...nu cred in vorba "a doua oara va fi cu noroc",vreau si pot sa reusesc din prima desi stiu ca va fi un drum lung!!!
Sunt studenta in anul 3,i-mi doresc enorm o cariera in magistratura,daca mai sunt persoane care vor sa dea admiterea la inm in 2015 le invit aici sa dezbatem impreuna,sa ne ajutam reciproc si sa invatam!!!
Orice informatie venita din partea voastra va ajuta enorm!!!
Haideti sa punem burta pe carte!!!
Ultima modificare: Duminică, 9 Februarie 2014
madalinaflo, utilizator
pai dc ii omora cainii era distrugere,cu scopul asta a intrat in curte......
ce revoltata esti.....:tooth:
Nicoleeta a scris:

iuli_c a scris:

imediat dupa o condamnare definitiva la pedeapsa inchisorii de 2 ani pt infr de ucidere la cererea victimei z,inculpatul x a ucis-o pe sotia sa y.in acest caz ,este corecta solutia prin care

a.instanta sesizata cu judecarea celei de-a 2-a infractiuni a retinut starea de recidiva pt x
b.instanta a retinut in sarcina lui x infr de omor calificat
c.instanta a desfiintat prima hotarare si ,judecandu-l pe x pt cele 2 infractiuni ,l-a condamnat pt omor calificat asupra a 2 sau mai multor persoane

a

barem a

ma retrag....maine mai postez...:wave:
Nicoleeta a scris:

iuli_c a scris:

barem bc

/s a enervat fara temei pt ca nu l a lasat sa i omoare cainii si sa ,,acceseze,, fantana. L a omorat ca sa inlesneasca savarsirea infracțiunii inițiale/(distrugere)-explica cineva pe fb

mie din speta nu-mi rezuta b.....:hm: