avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 493 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Magistraţi şi Admitere în ... INM 2015...ADMITERE!!!
Discuție deschisă în Magistraţi şi Admitere în magistratură

INM 2015...ADMITERE!!!

Desi poate unii or sa spuna ca este prea devreme,eu cred ca timpul ramas pana la admiterea din 2015 este suficient sa punem impreuna bazele unui examen reusit si sa reusim sa fim admisi...nu cred in vorba "a doua oara va fi cu noroc",vreau si pot sa reusesc din prima desi stiu ca va fi un drum lung!!!
Sunt studenta in anul 3,i-mi doresc enorm o cariera in magistratura,daca mai sunt persoane care vor sa dea admiterea la inm in 2015 le invit aici sa dezbatem impreuna,sa ne ajutam reciproc si sa invatam!!!
Orice informatie venita din partea voastra va ajuta enorm!!!
Haideti sa punem burta pe carte!!!
Ultima modificare: Duminică, 9 Februarie 2014
madalinaflo, utilizator
iuli_c a scris:

tutorii pot cumpara bunurile persoanelor de sub tutela lor daca

a.cel ocrotit a devenit major
b.tutela a incetat ,iar tutorele a fost descarcat de gestiune
c.s-a dispus de catre un minor care a implinit varsta de 14 ani ,cu avizul consiliului de familie

Grila asta cred excede tematica.chiar si pe cea ptr vechime
stiu ca tutorii pot cumpara de la cel ocrotit daca au o garantie reala asupra bunurilor,daca sunt coproprietari.
Nulitatea este cea relativa ,ma gandesc ca ar putea fi acoperita
Mai departe pot zice la ghici.Sa zic A
Dar repet.La ghici
iuli_c a scris:

o fata de treaba de pe fb m-a luminat ....:))

Iar o fata de treaba :))
Roag-o si tu daca tot e de treaba sa ti spuna unde a gasit scris.Nu zic ca nu e asa,dar trebuie vazuta si sursa.Altfel toti suntem de treaba :D
catalin1980 a scris:

iuli_c a scris:

atunci cand transferul dreptului de proprietate este amanat la un moment ulterior

a.intervine sanctiunea rezolutiunii contractului in cazul in care vanzatorul nu a devenit proprietarul lucrului