Desi poate unii or sa spuna ca este prea devreme,eu cred ca timpul ramas pana la admiterea din 2015 este suficient sa punem impreuna bazele unui examen reusit si sa reusim sa fim admisi...nu cred in vorba "a doua oara va fi cu noroc",vreau si pot sa reusesc din prima desi stiu ca va fi un drum lung!!!
Sunt studenta in anul 3,i-mi doresc enorm o cariera in magistratura,daca mai sunt persoane care vor sa dea admiterea la inm in 2015 le invit aici sa dezbatem impreuna,sa ne ajutam reciproc si sa invatam!!!
Orice informatie venita din partea voastra va ajuta enorm!!!
Haideti sa punem burta pe carte!!!
a.are ca efect stingerea actiunii civile promovate de pers vatamata in procesul penal
b.are ca efect stingerea actiunii civile promovate de unitatea spitaliceasca in procesul penal ,cu privire la cheltuielile ocazionate de internarea victimei infractiunii
c.are ca efect lasarea nesolutionata a actiunii civile promovate de unitatea spitaliceasca in procesul penal ,cu privire la cheltuielile ocazionate de internarea victimei infractiunii
a.poate adiministra din nou probele din cursul primei judecati
b.nu poate adiministra din nou probele care au fost administrate cu ocazia primei judecati
c.dispune acordarea din of de despagubiri ,cand gaseste cererea intemeiata si constata ca pers condamnata a executat o parte din pedeapsa inchisorii aplicata ,in regim de detentie