avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 918 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Magistraţi şi Admitere în ... INM 2015...ADMITERE!!!
Discuție deschisă în Magistraţi şi Admitere în magistratură

INM 2015...ADMITERE!!!

Desi poate unii or sa spuna ca este prea devreme,eu cred ca timpul ramas pana la admiterea din 2015 este suficient sa punem impreuna bazele unui examen reusit si sa reusim sa fim admisi...nu cred in vorba "a doua oara va fi cu noroc",vreau si pot sa reusesc din prima desi stiu ca va fi un drum lung!!!
Sunt studenta in anul 3,i-mi doresc enorm o cariera in magistratura,daca mai sunt persoane care vor sa dea admiterea la inm in 2015 le invit aici sa dezbatem impreuna,sa ne ajutam reciproc si sa invatam!!!
Orice informatie venita din partea voastra va ajuta enorm!!!
Haideti sa punem burta pe carte!!!
Ultima modificare: Duminică, 9 Februarie 2014
madalinaflo, utilizator
ma copii, ajutati-ma si pe mine cu subiectul pasiv al talhariei. asadar: daca exista o victima a furtului si alta a agresiunii, avem o infr. de talharie. daca avem o victima a infr. de furt si mai multe ale violentelor, avem tot o infr. de talharie. daca avem mai multe victime a le furtului si mai multe victime ale violentelor, avem concurs de infr. INTREBARE: Daca avem mai multe victime ale furtului si doar o victima (alta decat a furtului) a violentelor, ce avem de fapt ? o singura infr. de talharie, concurs de infr. ? multumesc anticipat. binepa !
Pai depinde, sunt 2 ipoteze:
-daca autorul furtului stia ca fura de la 2 persoane diferite, vor fi 2 talharii. De ex. un hot fura din 2 apartamente diferite apoi pt. a scapa loveste un politist.
-daca autorul furtului, desi fura de la 2 persoane diferite, nu putea sa prevada asta, va fi o singura talharie. De ex. in aceeasi imprejurare fura mai multe bijuterii care apartineau unor proprietari diferiti apoi isi asigura scaparea prin violenta, lovind un martor.

Parerea mea.
Dan322 a scris: