avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 933 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Magistraţi şi Admitere în ... INM 2015...ADMITERE!!!
Discuție deschisă în Magistraţi şi Admitere în magistratură

INM 2015...ADMITERE!!!

Desi poate unii or sa spuna ca este prea devreme,eu cred ca timpul ramas pana la admiterea din 2015 este suficient sa punem impreuna bazele unui examen reusit si sa reusim sa fim admisi...nu cred in vorba "a doua oara va fi cu noroc",vreau si pot sa reusesc din prima desi stiu ca va fi un drum lung!!!
Sunt studenta in anul 3,i-mi doresc enorm o cariera in magistratura,daca mai sunt persoane care vor sa dea admiterea la inm in 2015 le invit aici sa dezbatem impreuna,sa ne ajutam reciproc si sa invatam!!!
Orice informatie venita din partea voastra va ajuta enorm!!!
Haideti sa punem burta pe carte!!!
Ultima modificare: Duminică, 9 Februarie 2014
madalinaflo, utilizator
Nu mai e valabil ce zicea in prima editie...noua procedura civila schimba treaba. Uite ce zice in editia 2 din 2013, pag. 47:

In prima editie a acestei lucrari, am aratat ca in cazul constructiilor edificate la o data la care legea nu pretindea autorizatia de construire, daca nu se obtine certificatul de atestare fiscala, proprietarul terenului, in masura in care a realizat constructia, ar avea deschisa calea unei actiuni in constatarea dr. de propr. privata asupra constructiei, deci a unei actiuni prin care sa valorifice dispoz art 577, actiune care ar urma sa se solutioneze potrivit procedurii necontencioase, deoarece prin intermediul ei nu se urmareste stabilirea unui drept potrivnic fata de alta pers. Mai mult, am apreciat ca ar fi deschisa calea actiunii in constatarea dr. de proprietate si proprietarului care a realizat constructia in lipsa unei autorizatii.