avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 470 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Magistraţi şi Admitere în ... INM 2015...ADMITERE!!!
Discuție deschisă în Magistraţi şi Admitere în magistratură

INM 2015...ADMITERE!!!

Desi poate unii or sa spuna ca este prea devreme,eu cred ca timpul ramas pana la admiterea din 2015 este suficient sa punem impreuna bazele unui examen reusit si sa reusim sa fim admisi...nu cred in vorba "a doua oara va fi cu noroc",vreau si pot sa reusesc din prima desi stiu ca va fi un drum lung!!!
Sunt studenta in anul 3,i-mi doresc enorm o cariera in magistratura,daca mai sunt persoane care vor sa dea admiterea la inm in 2015 le invit aici sa dezbatem impreuna,sa ne ajutam reciproc si sa invatam!!!
Orice informatie venita din partea voastra va ajuta enorm!!!
Haideti sa punem burta pe carte!!!
Ultima modificare: Duminică, 9 Februarie 2014
madalinaflo, utilizator
tedddybear a scris:

dagt05 a scris:

conditii ale infr. continuate:
a) unitatea de subiect activ, atunci cind actele sunt savirsite numai in calitate de autor
b) unitatea de continut, atunci cind se savirsesc mai multe acte de executare ce au numai forma faptului consumat
c) unitatea de rezolutie infract., atunci cind actele de executare se savirsesc numai cu intentie

2. infrc. complexa:
a) forma de vinovatie pt. infract. complexa tip este intentia
b) forma de vinovatie pt. infr. complexa tip este intentia si culpa
c) forma de vinovatie pt infrac. complexa varianta calificataeste intentia, culpa sau preterintentia

3. infrc. progresiva:
a) dupa atingerea momentului consumativ corespunzator unei anumite infractiuni, isi amplifica rezultatul progresiv prin interventia faptuitorului
b) dupa atingerea momentului consumativ corespunzator unei anumite infractiuni, isi amplifica rezultatul progresiv fara interventia faptuitorului
c) nu este o froma atipica de infractiune

4. infr de obicei:
a) nu poate avea tentativa
b) nu poate fi comisa in autorat