avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 919 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Magistraţi şi Admitere în ... INM 2015...ADMITERE!!!
Discuție deschisă în Magistraţi şi Admitere în magistratură

INM 2015...ADMITERE!!!

Desi poate unii or sa spuna ca este prea devreme,eu cred ca timpul ramas pana la admiterea din 2015 este suficient sa punem impreuna bazele unui examen reusit si sa reusim sa fim admisi...nu cred in vorba "a doua oara va fi cu noroc",vreau si pot sa reusesc din prima desi stiu ca va fi un drum lung!!!
Sunt studenta in anul 3,i-mi doresc enorm o cariera in magistratura,daca mai sunt persoane care vor sa dea admiterea la inm in 2015 le invit aici sa dezbatem impreuna,sa ne ajutam reciproc si sa invatam!!!
Orice informatie venita din partea voastra va ajuta enorm!!!
Haideti sa punem burta pe carte!!!
Ultima modificare: Duminică, 9 Februarie 2014
madalinaflo, utilizator
danielovici a scris:

Concurs.

argumente? avind in vedere ceea ce am scris deja
dagt05 a scris:

danielovici a scris:

Pff ai multe intrebari. Daca întrebi de ce o infr. ca omorul sau avortul nu poate fi comisa in forma continuata eu cred ca nu trebuie multa teorie sa te lămurești.Pur si simplu datorita rezultatului si modului de comitere care presupune o singura actiune. La viol e clar ca poate fi continuat mai ales când victima e sechestrata si ținută o perioada mai lunga decât câteva ore timp in care se comit mai multe agresiuni sexuale. Alt exemplu de infr. ce nu poate fi continuata : pruncuciderea. Deasemenea nu cred ca ultrajul poate fi infr. continuata.
dagt05 a scris:

Citeva nelamuriri:
1. infractiunile cu rezultat ireversibil nu pot fi comise in forma continuata. de ce? exemple, in afara de omor sau avort?