avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 401 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Magistraţi şi Admitere în ... INM 2015...ADMITERE!!!
Discuție deschisă în Magistraţi şi Admitere în magistratură

INM 2015...ADMITERE!!!

Desi poate unii or sa spuna ca este prea devreme,eu cred ca timpul ramas pana la admiterea din 2015 este suficient sa punem impreuna bazele unui examen reusit si sa reusim sa fim admisi...nu cred in vorba "a doua oara va fi cu noroc",vreau si pot sa reusesc din prima desi stiu ca va fi un drum lung!!!
Sunt studenta in anul 3,i-mi doresc enorm o cariera in magistratura,daca mai sunt persoane care vor sa dea admiterea la inm in 2015 le invit aici sa dezbatem impreuna,sa ne ajutam reciproc si sa invatam!!!
Orice informatie venita din partea voastra va ajuta enorm!!!
Haideti sa punem burta pe carte!!!
Ultima modificare: Duminică, 9 Februarie 2014
madalinaflo, utilizator
tedddybear a scris:

dagt05 a scris:

mai multe tilharii comise in baza aceleiasi rezolutii, la diferite intervale de timp, impotriva aceluiasi proprietar, dar cu actiunea absorbita, sa zicem loviri, comisa impotriva mai multor persoane, sa zicem paznici diferiti. infractiune continuata sau concurs real omogen? de ce?

as zice o singura infractiune, unitate legala, tilharie in forma continuata. argumente:

1. -"va exista o singura infractiune de tilharie daca violentele sau amenintarile sunt exercitate fata de o pluralitate de persoane si se comite un singur furt" - udroiu
2. L. 187/2012, art. 238 lit. b: "(in considerarea cerintei {de la art. 35 alin. (1)} subiectului pasiv unic in ipoteza infr. continuate, cerinta e indeplinita si cind) infractiunea a adus atingere unor subiecti pasivi secundari diferiti, dar sub. pasiv principal este unic"