Desi poate unii or sa spuna ca este prea devreme,eu cred ca timpul ramas pana la admiterea din 2015 este suficient sa punem impreuna bazele unui examen reusit si sa reusim sa fim admisi...nu cred in vorba "a doua oara va fi cu noroc",vreau si pot sa reusesc din prima desi stiu ca va fi un drum lung!!!
Sunt studenta in anul 3,i-mi doresc enorm o cariera in magistratura,daca mai sunt persoane care vor sa dea admiterea la inm in 2015 le invit aici sa dezbatem impreuna,sa ne ajutam reciproc si sa invatam!!!
Orice informatie venita din partea voastra va ajuta enorm!!!
Haideti sa punem burta pe carte!!!
Multumesc pt raspunsuri.Am boroi parte generala, birsan drepturi reale principale, pop Liviu + 2 obligații, stanculescu succesiuni, boroi+ stanculescu instituții, + băiaș ncc comentat printat si îndosariat pe " cărți", după recomandarea unui judecator, mai puțin băiaș.Am parcurs articolele din cod si ma gândeam sa scot rezumate sau " fișe" după fiecare carte si sa fac o culegere pe care sa o rumeg împănata cu recapitulate din cod.Si tot așa si la cppc.Ce ziceți ?
Ideea lui nofacenoname e interesanta dar pate riscanta când nu ai prea mult timp.
Sigur nu ma pot pregăti suficient dar as merge pt experiență anul acesta.
Ncc al lui băiaș mi se pare prea tehnic si nu te ajuta sa îți fixezi notiunile.
Multumesc pt raspunsuri.Am boroi parte generala, birsan drepturi reale principale, pop Liviu + 2 obligații, stanculescu succesiuni, boroi+ stanculescu instituții, + băiaș ncc comentat printat si îndosariat pe " cărți", după recomandarea unui judecator, mai puțin băiaș.Am parcurs articolele din cod si ma gândeam sa scot rezumate sau " fișe" după fiecare carte si sa fac o culegere pe care sa o rumeg împănata cu recapitulate din cod.Si tot așa si la cppc.Ce ziceți ?
Ideea lui nofacenoname e interesanta dar pate riscanta când nu ai prea mult timp.
Sigur nu ma pot pregăti suficient dar as merge pt experiență anul acesta.