Despre webinarii
Doar abonații premium au acces regulat la webinariile premium, realizate împreună cu specialiști de top, pe o multitudine de domenii - de la legislația muncii și fiscalitate până la cea de mediu sau GDPR.
Informațiile oferite de specialiști au o utilitate imediată și vin să rezolve probleme reale cu care orice companie se confruntă.
Buna ziua , as avea o intrebare in legatura cu completarea registrului incasari si plati, si anume: cand il voi completa vor trebui sa reaiasa toate operatiiunile din extrasul de cont, adica toate inacasarile (intrari sume in cont) si platile (iesiri numerar si banca)? Nu stiu cum ar trebui sa completez atunci cand am facut retragere numerar ?
Bună ziua, din nou!
Cum se întregistrează în RJIP o factură (abonament internet) care conţine şi un sold anterior, care a fost deja plătit şi înregistrat la data plăţii?
Exemplu:
- factura 1/20.02.2014, în valoare de 10 lei, scadentă la 31.03, plătită la 31.03.
- pe 31.03 s-a înregistrat plata în RJIP
- factura 2/20.03.2014 are pe ea sold anterior 10 lei, valoare curentă 10 lei, total 20 de lei, scadentă la 30.04.2014.
Buna ziua!As dori sa stiu daca la inregistrarea cheltuielilor deductibile este obligatorie factura la utilitati sau este suficienta doar chitanta?Va intreb acest lucru deoarece la apa rece nu mi se aduce factura acasa.Merg la centrul de zona unde declar si achit consumul, iar factura este emisa de firma care are sediul in alta parte.
Buna ziua! Aceasta situatie este valabila si pentru inregistrarea facturilor de la alti furnizori de servicii (internet, electricitate, telefonie etc.) In primul rand se inregistreaza facturile dupa plata lor, deci, veti avea si o chitanta sau un bon fiscal, daca plata se face in numerar sau extrasul de la banca pentru plata prin virament. Dupa plata, veti inregistra facturile cu sumele platite, si nu valoarea totala inscrisa, daca soldul precedent a fost deja achitat la factura precedenta. Pe acea factura notati ca s-a facut deja plata soldului precedent cu factura nr....
Apoi, pentru a avea o oglinda clara, este bine sa aveti fise de operatiuni diverse pentru fiecare furnizor de servicii regulate sau de la care achizitionati ceva in mod regulat. Astfel, puteti urmari luna de luna ce se intampla cu sumele achitate, pentru a nu va scapa ceva. Sper ca v-am fost de ajutor.