avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 888 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Protecţia consumatorului, ... Mari probleme cu furnizorul de servicii TV
Discuție deschisă în Protecţia consumatorului, garanţii şi probleme asociate produselor şi serviciilor

Mari probleme cu furnizorul de servicii TV

Bună seara,
Pe scurt am să relatez problema mea.
M-am abonat la firma A pentru NET, cablu TV şi telefon. Intre timp firma Astral a fost preluată de firma B. Eu nu am contract cu B. Nu am fost mulţumită de serviciile oferite şi am renunţat la serviciile lor. Firma B facturează serviciile de pe data de 6 ale lunii curente până pe data de 6 ale lunii viitoare.
Eu am renunţat la serviciile B din 09 martie 2009. Normal ar trebui să plătesc doar trei zile (7,8,9 martie 2009).
Am făcut un înscris (reclamaţie) prin care mi-am exprimat nemulţumirea şi că nu voi plăti perioada 06 martie-06 aprilie 2009 şi să-mi factureaze doar perioada 07-09 martie 2009 cât am beneficiat de serviciile acestora.
Cu toate acestea această perioada mi-a fost facturată. Astazi, am primit o notificare de la B prin care ma atenţionează "să achit în 7 zile factura, altfel voi plăti penalizări precum şi alte cheltuieli, inclusiv cheltuieli de judecată în cazul unui proces pentru recuperarea creanţelor".
Întrebare: Este normal ca eu să plătesc în plus 27 de zile în loc de 3 zile cât am beneficiat de serviciile lor ? Încă o dată precizez nu am contract cu B ci cu Acare a fost preluat de B.
Vă mulţumesc!
Ana 123
Ultima modificare: Joi, 22 Iulie 2010
ContSters20980, utilizator
Cel mai recent răspuns: ContSters20980 , utilizator 12:56, 22 Iulie 2010
"Mai multe nu trebuie să le scrieţi"? Nu trebuie sa le scrieti decat ca asteptati pregatita sa va cheme in judecata pentru plata debitului pe care nu i-l datorati. Atat doar sa le scrieti, fara alte explicatii.
Instanta competenta pentru solutionarea litigiului, va fi cea de la domiciliul paratului, in cazul dvs, daca veti fi chemata in judecata de acea firma, veti parata, si deci instanta din localitatea dvs de resedinta va fi cea competenta a ajudeca cauza. daca insa dvs veti chema acea firma in judecata, atunci firma va fi parata, si instanta de la domiciliul acesteia va fi cea competenta de a judeca litigiul.
Bună dimineaţa, Carpatina
Vă mulţumesc pentru răspunsurile dvs.
Daca mai am neclarităţi o să vă rog să mi le clarificaţi.
O zi bună, Ana 123
Ana123,
si eu va doresc o dimineata buna si deosebita de placuta. sa aveti parte numai de bine.
Cu stima.
Carpatina

:love:
Carpatina a scris:

desigur ca puteti face o plangere si la protectia consumatorului. Astfel de plangeri impotriva furnizorilor de telefonie, cabluTV si net sunt nenumarate, si nu este nimic nou ptr cei de la Oficiul ptr prot consumatorului.

Lasati-i pe cei de la OPC...nu rezolva nimic. am depus eu o reclamatie contra B acolo in data de 27 iulie 2008 ( da, ati citit bine!) si nici pana in ziua de azi nu am primit raspuns, ba mai mult in 5 ian 2009 cand am telefonat sa ma interesez de reclamatie m-au pasat la 6 numere de telefon...cand am injurat si am spus ca ma duc acolo si bat unul, am fost sunat de o inspectoare OPC, care mi-a spus ca intr-o saptamana voi primi raspuns...am intrebat cu cine stau de vorba, normal ca nu s-a recomandat. Apoi, surpriza ma suna cel de la B sa imi spuna ca de fapt OPC a fost in control dar nu a luat nici o masura si a recomandat sa ne intelegem noi doi B+EU. Normal trebuia sa actionez in justitie OPC sa ii fortez sa imi dea raspunsul corect la reclamatia mea, cu acel raspuns sa demonstrez tot in justitie ca B pierde oameni din baza de date, prin urmare raporteaza la stat balante neveridice, apoi umfla facturile stiind ca romanul plateste ca prostul. Toata comunicarea B - abonat se face verbal pentru a nu exista probe impotriva B. Cina am spus B-istului de acolo: "Cum va simtiti cand trimiteti rapoarte false la Amsterdam si Londra?...ei ce spun cand constata ca Divizia Romania B are pierderi 3 milioane euro trimestrial?" B-istul a spus: "Ei, romanul plateste opricum fara sa caraie...". Pe scurt problema mea cu B: nu am fost facturat la convorbiri telefonice timp de 6 luni de zile ( am anuntat asta luna de luna la serviciul lor de clienti si la casierie), apoi a venit o factura de 16 milioane lei vechi. Am refuzat sa o platesc. Nici pana in ziua de azi nu am platit-o. Am observat ca judete intregi ale Romaniei nu au fost facturate in aceeasi perioada. Raspunsul B: "ati fost pierdut din baza de date...". Intreb si eu: Dar apoi cum m-ati gasit ? si de aici a pornit tot circul cu B si OPC. Bineanteles ca am reziliat contractul, beneficiez in continuare de semnal gratis de la ei, ca si toti care nu mai avem contract cu ei, am 3 kg de documente care imi sustin pledoaria, dar nu am bani sa platesc nici macar un stagiar, darmite un avocat...iar despre OPC cine sint inspectorii de acolo si cum au fost angajati, intr-o alta poveste rupta din cotidianul asta romanesc. Va puteti imagina ca in sediul OPC spun ce ma doare si un inspector ma intreaba: "ati platit?" "cum sa platesc sa recunosc greseala lor?" "FOARTE RAU CA NU PLATITI, INTAI PLATITI APOI VENITI LA NOI"...daca eu platesc voi la ce v-ati mai inventat?...iar la Registratura OPC analfabetul de acolo care primeste reclamatiile a scris C in loc de B. Inchei spunand ca in orice tara cu oameni normali la cap, B erau out din bussiness la cate reclamatii sunt impotriva lor. Cum cine ne ajuta? Concurenta, logic!
Va Multumesc ca m-ati ascultat, o zi buna in continuare!
Ultima modificare: Joi, 22 Iulie 2010
ContSters20980, utilizator
Buna ziua!Am o problema cu B si din cate am vazut pe internet sunteti in masura a ma ajuta sau macar in privinta unui sfat:Am fost abonata la B timp de aproximativ 3 ani,beneficiind de un abonament care includea cablu TV,telefonie si 3 internet-uri,de aproximativ 1 an telefonul nu mi'a mers cu toata ca eu am tot continuat sa platesc abonamentul pt telefon si ei au tot continuat sa mi-l factureze cu toate ca eu aveam 1 an de cand nu beneficiam de asa ceva,am facut si sesizari in privinta asta dar ei imi tot spuneau ca nu am nici o sesizare inregistrata,iar in luna iunie mi-a venit o factura de 170 RON cu toate ca toate facturile mele erau in valoare de 140 RON,si in luna iunie din cauza neachitarii acestei facturi mi-au fost deconectate internet-urile,iar la sfarsitul lunii iulie cand m-am dus sa inchid 2 dintre ele definitiv si sa raman doar cu unul mi-au zis ca nu pot face asa ceva ca asta se face doar cu anuntarea lor inainte cu 1 luna ,fapt pt care eu ar trebuie sa platesc inclusiv iulie si august niste servicii de care nu am beneficiat,care mi-au fost taiate.
Mai nou pe data de 20 august 2009 am primit o instiintare de la ei precum ca vor adauga penalizari daca nu achit suma restanta(600 RON) pana la data de 25 august 2009 si imi vor deschide proces civil.
Vi se pare normal?Ce a-si putea sa fac,ce ma sfatuiti?
Multumesc anticipat!
O zi cat mai frumoasa!

P.S. Imi cer scuze pentru unele greseli dar am o tastatura care merge numai cand vrea ea:),sa nu credeti ca a-si fi vreo analfabeta!
Ultima modificare: Joi, 22 Iulie 2010
ContSters20980, utilizator

Alte discuții în legătură

Cum scap de upc? GeorgeDamian GeorgeDamian Buna seara,am o problema legata de upc.Doresc sa inchid contractul de cablu tv de la ei,din cauza serviciilor tot mai proaste ale respectivei companii si a ... (vezi toată discuția)
Neplata factura telefonie mobila? zoran99 zoran99 Buna, am avut un contract pentru un serviciu de date(internet mobil) cu o firma de telefonie mobila pe perioada 09/07/2009-09/07/2011. Un timp serviciul a ... (vezi toată discuția)
Probleme legate de orange romania s.a. blonddy13 blonddy13 In momentul in care m-am inscris m-am gandit ca poate dvs. o sa ma ajutati in aceasta problema si sa-mi dati solutia potrivita. Din 1999 sunt abonat fidel la ... (vezi toată discuția)