Buna ziua - In lista de plata a cotei de intretinere figurez cu suprafata utila a apartamentului meu de 59,46 mp. cota-parte indiviza de 1,190% suprafata utila totala a blocului fiind de 4998,67 mp. In extrasul de carte funciara este trecuta o suprafata utila a apartamentului de 46,24 mp. suprafata totala de 53,95 mp. rezulta o cota-parte indiviza de 0,925%. (HG 1588/2007) iar in rolul fiscal sunt impozitat pentru 55 mp. Dupa cum se poate observa suprafata totala a apartamentului este mai mica decat suprafata utila trecuta in lista de plata. Am facut cerere de modificare a datelor in lista de plata a cotei de intretinere la presedintele asociatiei de proprietari si au trecut trei luni si nu s-a schimbat nimic. Va rog sa ma indrumati unde trebuie sa ma mai adresez pentru a-mi rezolva aceasta situatie. Va multumesc anticipat.
Ma gandesc sa va raspund cum as proceda eu in locul dv. pentru ca alt raspuns n-as avea a va da.
M-as duce la presedintele asociatiei, fie la sediu, daca aveti asa ceva si mai si sta acolo sau acasa la el, macar la doua zile odata sa-l intreb daca mi-a rezolvat situatia.
Uneori, acesti oameni care trebuie sa rezolve probleme simple, in modul cel mai omenesc posibil, n-o fac din dezinteres, din lene, din ignoranta, din rea-vointa si...atunci trebuie imbolditi.
Am incercat sa vorbesc cu domnul presedinte dar nu ai cu cine vorbi. Mi-a spus sa am rabdare ca asteapta un raspuns de la primarie??? daca nu am rabdare sa-l dau in judecata. Cand am fost eu la primarie am discutat cu seful biroului de relatii cu asociatiile de proprietari care mi-a explicat ca nu are cum sa ma ajute, rezolvarea fiind tot la asociatie. Am lasat totusi o cerere la registratura si astept un raspuns scris. Cu ceilalti proprietari am vorbit dar nu se implica pentru ca ei nu au aceasta problema, astia sunt oamenii. In schimb m-am intalnit cu fostul presedinte al asociatiei, care surprinzator, m-a sfatuit sa fac o noua cerere la asociatie prin care sa le comunic ca incepand cu luna Aprilie 2014 nu voi mai plati cheltuielile de intretinere pana nu se corecteaza in lista suprafata utila reala si se recalculeza sumele incasate necuvenit de asociatie din anul 2011 cand am depus documentele cadastrale, si mi-a spus ca nu voi plati penalizari la sumele care vor fi restante. Nu stiu cat de bine si de legal este acest demers dar in disperare am depus cererea - nu stiu daca am facut bine sau nu - dar acum am unele indoieli ca se va rezolva ceva. Totusi ma intreb nu este nimeni care sa verifice abuzurile pe care le face asociatia, sa ii controleze sau legea le da puteri nelimitate si sa faca totul la vointa presedintelui, Nu stiu daca m-am facut inteles, dar suntem in luna Aprilie si nu stiu cat mai trebuie sa astept si daca va fi cu folos asteptarea. Va multumesc tuturor pentru sfaturi.
Calcul incorect cote
itoma
Am costatat ca pentru calculul cotelor lunare de intretinere, la repartizarea cheltuielilor pe cota parte indiviza administratorul foloseste Suprafata totala a ... (vezi toată discuția)