avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 992 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Drept penal - probleme serioase cu ... caz de furt
Discuție deschisă în Drept penal - probleme serioase cu dreptul

caz de furt

as dori sa stiu cum as putea sa scap usor daca s-a depus plangere impotriva mea la politie pt furt dintr-un magazin de haine in valoare de 300ron.mentionez k bunurile au fost restituite magazinului iar momentan urmeaza sa fiu chemata in instanta.
1.as avea nevoie de un avocat?
2.daca am fost fotografiata de catre vanzatoare dupa restituirea produselor fara a primi acordul meu as putea sa am o sansa de a nu primi pedeapsa?
3.sunt sanse sa scap cu o amenda sau cum as putea sa nu am cazier?
va rog sa imi dati un raspuns pt k nu am mai avut alte abateri in trecut si imi fac griji deoarece sunt studenta si nu as vrea sa imi stric viitorul dintr-o tampenie.
va multumesc!


As mai avea o intrebare de adaugat:aau trecut cam 2 saptamani si nu am primit citatie inca.s-ar putea ca perioada in care sunt sub cercertare sa fie prelungit chiar cu lunile pentru ca eu ar trebui ca in toamna sa parasesc tara pentru circa osaptamana si ma gandeam daca se pune problema de a mi se interzice parasirea tarii:(
Ultima modificare: Luni, 18 Mai 2009
aleinaddana, utilizator
as dori sa stiu daca pe perioada cercetarilor pot parasi tara (asta oricum ar fi doar peste vreo3-4luni).intreb deoarece stiu ca e posibil ca sa ajung la prima infatisare cine stie peste cat timp si as dori sa stiu daca mi se complica situatia cu plecare mea care va fi pe o perioada scurta oricum(maxim2 sapt).
aleinaddana a scris:

as dori sa stiu cum as putea sa scap usor daca s-a depus plangere impotriva mea la politie pt furt dintr-un magazin de haine in valoare de 300ron.mentionez k bunurile au fost restituite magazinului iar momentan urmeaza sa fiu chemata in instanta.
1.as avea nevoie de un avocat?