avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 992 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Drept penal - probleme serioase cu ... caz de furt
Discuție deschisă în Drept penal - probleme serioase cu dreptul

caz de furt

as dori sa stiu cum as putea sa scap usor daca s-a depus plangere impotriva mea la politie pt furt dintr-un magazin de haine in valoare de 300ron.mentionez k bunurile au fost restituite magazinului iar momentan urmeaza sa fiu chemata in instanta.
1.as avea nevoie de un avocat?
2.daca am fost fotografiata de catre vanzatoare dupa restituirea produselor fara a primi acordul meu as putea sa am o sansa de a nu primi pedeapsa?
3.sunt sanse sa scap cu o amenda sau cum as putea sa nu am cazier?
va rog sa imi dati un raspuns pt k nu am mai avut alte abateri in trecut si imi fac griji deoarece sunt studenta si nu as vrea sa imi stric viitorul dintr-o tampenie.
va multumesc!


As mai avea o intrebare de adaugat:aau trecut cam 2 saptamani si nu am primit citatie inca.s-ar putea ca perioada in care sunt sub cercertare sa fie prelungit chiar cu lunile pentru ca eu ar trebui ca in toamna sa parasesc tara pentru circa osaptamana si ma gandeam daca se pune problema de a mi se interzice parasirea tarii:(
Ultima modificare: Luni, 18 Mai 2009
aleinaddana, utilizator
as dori sa stiu daca pe perioada cercetarilor pot parasi tara (asta oricum ar fi doar peste vreo3-4luni).intreb deoarece stiu ca e posibil ca sa ajung la prima infatisare cine stie peste cat timp si as dori sa stiu daca mi se complica situatia cu plecare mea care va fi pe o perioada scurta oricum(maxim2 sapt).
aleinaddana a scris:

as dori sa stiu cum as putea sa scap usor daca s-a depus plangere impotriva mea la politie pt furt dintr-un magazin de haine in valoare de 300ron.mentionez k bunurile au fost restituite magazinului iar momentan urmeaza sa fiu chemata in instanta.
1.as avea nevoie de un avocat?
2.daca am fost fotografiata de catre vanzatoare dupa restituirea produselor fara a primi acordul meu as putea sa am o sansa de a nu primi pedeapsa?
3.sunt sanse sa scap cu o amenda sau cum as putea sa nu am cazier?
va rog sa imi dati un raspuns pt k nu am mai avut alte abateri in trecut si imi fac griji deoarece sunt studenta si nu as vrea sa imi stric viitorul dintr-o tampenie.
va multumesc!


As mai avea o intrebare de adaugat:aau trecut cam 2 saptamani si nu am primit citatie inca.s-ar putea ca perioada in care sunt sub cercertare sa fie prelungit chiar cu lunile pentru ca eu ar trebui ca in toamna sa parasesc tara pentru circa osaptamana si ma gandeam daca se pune problema de a mi se interzice parasirea tarii:(
[/quot
Infractiunea este,din cele relatate de dvs.,incadrata ca furt calificat,art.208-209 lit.e c.pen.
Prejudiciul fiind recuperat,puteti obtine o pedepsa cu amenda sau cu suspendarea executarii(art.81 c.pen.)
Este absolut necesara prezenta unui avocat care sa stabileasca tactica judiara si sa va acorde asistenta juridica in cel mai profesionist mod.
Ar fi bine sa nu plecati din tara ,daca se poate si sa anuntati organele de cercetare cu privire la orice actiune de acest fel pe care o veti intreprinde,doar daca plecarea dvs.din tara este stringent necesara
aleinaddana a scris:

as dori sa stiu daca pe perioada cercetarilor pot parasi tara (asta oricum ar fi doar peste vreo3-4luni).intreb deoarece stiu ca e posibil ca sa ajung la prima infatisare cine stie peste cat timp si as dori sa stiu daca mi se complica situatia cu plecare mea care va fi pe o perioada scurta oricum(maxim2 sapt).


Puteti pleca din tara dar sa aveti avocat care sa fie anuntat in caz de proces.
Daca veti fi trimisa in judecata e recomandabil sa fiti prezenta la termenul de judecata.
Nu ati precizat daca aveti sau nu antecedente penale.

avocat Claudiu Lascoschi
Tin sa mentionez ca nu am antecedente penale, este prima abatere.
Nu stiu ce sa cred in privinta cercetarilor mele deoarece sunt aproape 3 luni de cand s-a petrecut incidentul si am dat declaratiile la politie.Incep sa imi fac o multime de ganduri, plus ca studenta fiind nu imi permite bugetul sa imi angajez un avocat.Ma rog sa scap cumva..nu stiu cum..poate cu o amenda administrativa pentru a nu-mi distruge viitorul de la 20 de ani.Ar fi posibil ca magazinul sa isi fgi retras plangerea..ma gandesc la posibilitatea acesta deoarece dupa incident am sunat o sefa de raion din acel magazin rugand-o sa retraga plangerea si pentru a-i spune cat de mult regret fapta iar dansa incerca sa ma linisteasca spunanadu-mi sa nu imi fac atatea probleme si ca nu va fi asa grav cum vad eu...nu stiu ce sa inteleg..
As vrea sa va intreb:daca sunt in situatia unei angajari si mi se cere cazierul in momentul de fata cazierul meu este in buna regula sau deja este "patat"?:-/
Va rog sa imi dati un raspuns.





As dori sa aflu unde pot plati amenda administrativa pe care am primit-o luna aceasta si daca exista cumva un anumit termen de plata.
va multumesc!
Ultima modificare: Vineri, 19 Februarie 2010
aleinaddana, utilizator
In acest caz exista posibilitatea de a fi sanctionata doar cu o amenda administrativa.

Alte discuții în legătură

Am furat din magazin si am fost prinsa...ce mi se intampla?? Kristinaaa Kristinaaa buna ziua, am 23 de ani si recent am terminat facultatea. am fost la sibiu si am furat dintr-un supermarket bunuri in valoare de 180 Ron, adika un milion ... (vezi toată discuția)
Furt calificat olivia_dyana@yahoo.com olivia_dyana@yahoo.com am si eu o intrebare acum 1 saptamana am furat un after-shave in valoare de 26 lei.cred ca mi s-a facut dosar penal pt ca directorul si paznicul care m-a ... (vezi toată discuția)
Dosar penal classicsoul77 classicsoul77 Am si eu o intrebare in legatura cu dosarele penale. De exemplu dak ai savarshit o infractiune,de exemplu: furt ,nu deosebit de grav,peste o perioada de ... (vezi toată discuția)