avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 1026 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Drept penal - probleme serioase cu ... caz de furt
Discuție deschisă în Drept penal - probleme serioase cu dreptul

caz de furt

as dori sa stiu cum as putea sa scap usor daca s-a depus plangere impotriva mea la politie pt furt dintr-un magazin de haine in valoare de 300ron.mentionez k bunurile au fost restituite magazinului iar momentan urmeaza sa fiu chemata in instanta.
1.as avea nevoie de un avocat?
2.daca am fost fotografiata de catre vanzatoare dupa restituirea produselor fara a primi acordul meu as putea sa am o sansa de a nu primi pedeapsa?
3.sunt sanse sa scap cu o amenda sau cum as putea sa nu am cazier?
va rog sa imi dati un raspuns pt k nu am mai avut alte abateri in trecut si imi fac griji deoarece sunt studenta si nu as vrea sa imi stric viitorul dintr-o tampenie.
va multumesc!


As mai avea o intrebare de adaugat:aau trecut cam 2 saptamani si nu am primit citatie inca.s-ar putea ca perioada in care sunt sub cercertare sa fie prelungit chiar cu lunile pentru ca eu ar trebui ca in toamna sa parasesc tara pentru circa osaptamana si ma gandeam daca se pune problema de a mi se interzice parasirea tarii:(
Ultima modificare: Luni, 18 Mai 2009
aleinaddana, utilizator
O intrebare as mai avea. Ma preocupa f mult problema cazierului, m-am lamurit cum sta cu amenda penala si cea administrativa. O nedumerire as mai avea in legatura cu pedeapsa cu suspendare. Aceasta dispare la un moment dat din cazier, cum se intampla in cazul amenzii penale? Sau ramane pentru totdeauna in cazier? Multumesc anticipat.