avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 1026 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Drept penal - probleme serioase cu ... caz de furt
Discuție deschisă în Drept penal - probleme serioase cu dreptul

caz de furt

as dori sa stiu cum as putea sa scap usor daca s-a depus plangere impotriva mea la politie pt furt dintr-un magazin de haine in valoare de 300ron.mentionez k bunurile au fost restituite magazinului iar momentan urmeaza sa fiu chemata in instanta.
1.as avea nevoie de un avocat?
2.daca am fost fotografiata de catre vanzatoare dupa restituirea produselor fara a primi acordul meu as putea sa am o sansa de a nu primi pedeapsa?
3.sunt sanse sa scap cu o amenda sau cum as putea sa nu am cazier?
va rog sa imi dati un raspuns pt k nu am mai avut alte abateri in trecut si imi fac griji deoarece sunt studenta si nu as vrea sa imi stric viitorul dintr-o tampenie.
va multumesc!


As mai avea o intrebare de adaugat:aau trecut cam 2 saptamani si nu am primit citatie inca.s-ar putea ca perioada in care sunt sub cercertare sa fie prelungit chiar cu lunile pentru ca eu ar trebui ca in toamna sa parasesc tara pentru circa osaptamana si ma gandeam daca se pune problema de a mi se interzice parasirea tarii:(
Ultima modificare: Luni, 18 Mai 2009
aleinaddana, utilizator
O intrebare as mai avea. Ma preocupa f mult problema cazierului, m-am lamurit cum sta cu amenda penala si cea administrativa. O nedumerire as mai avea in legatura cu pedeapsa cu suspendare. Aceasta dispare la un moment dat din cazier, cum se intampla in cazul amenzii penale? Sau ramane pentru totdeauna in cazier? Multumesc anticipat.
Buna ziua , domnule avocat, am mai vb cu dv, in legatura cu cazul meu,am facut o fapta de care mi-e rusine sa zic, dar asta e,trebuie sa o recunosc , am luat dintr-un magazin un produs in valoare de 13ron,, am restituit bunul,asta era pe data de 28mai 2009 cand s-a intamplat ,m-a dus la sectie am dat declaratie,si am tot asteptat, sa aflu ceva, sunt la prima fata, mi-am recunoscut vina! SI indraznesc din nou sa sa apelez! Astazi, a venit la usa un domn de la sectia de politie 2 din orasul meu, si mi-a zis sa ma prezint maine dimineta la 9 la ei,ca ma audieze cred , nu stiu!sunt foarte speriata, m-au intrebat daca lucrez, si i-am zis ca nu sunt somera, ce pot patii?Va rog din suflet dati-mi un sfat , ce sa fac!Va multumesc din suflet!.
Mai mult ca sigur ca veti primi numai o amenda.
Numai ca trebuie sa dati o declaratie. Este necesara la dosar.
Rebecaaa a scris:

O intrebare as mai avea. Ma preocupa f mult problema cazierului, m-am lamurit cum sta cu amenda penala si cea administrativa. O nedumerire as mai avea in legatura cu pedeapsa cu suspendare. Aceasta dispare la un moment dat din cazier, cum se intampla in cazul amenzii penale? Sau ramane pentru totdeauna in cazier? Multumesc anticipat.


Va interveni reabilitarea de drept.
mariaanka a scris:

Buna ziua , domnule avocat, am mai vb cu dv, in legatura cu cazul meu,am facut o fapta de care mi-e rusine sa zic, dar asta e,trebuie sa o recunosc , am luat dintr-un magazin un produs in valoare de 13ron,, am restituit bunul,asta era pe data de 28mai 2009 cand s-a intamplat ,m-a dus la sectie am dat declaratie,si am tot asteptat, sa aflu ceva, sunt la prima fata, mi-am recunoscut vina! SI indraznesc din nou sa sa apelez! Astazi, a venit la usa un domn de la sectia de politie 2 din orasul meu, si mi-a zis sa ma prezint maine dimineta la 9 la ei,ca ma audieze cred , nu stiu!sunt foarte speriata, m-au intrebat daca lucrez, si i-am zis ca nu sunt somera, ce pot patii?Va rog din suflet dati-mi un sfat , ce sa fac!Va multumesc din suflet!.


Daca sunteti somera ar fi bine sa aveti la dvs. o copie xerox dupa adeverinta de somaj atunci cand mergeti la sectie.
Aveti sanse foarte mari la o menda administrativa avand in vedere toate circumstantele cauzei.

avocat Claudiu Lascoschi

Alte discuții în legătură

Am furat din magazin si am fost prinsa...ce mi se intampla?? Kristinaaa Kristinaaa buna ziua, am 23 de ani si recent am terminat facultatea. am fost la sibiu si am furat dintr-un supermarket bunuri in valoare de 180 Ron, adika un milion ... (vezi toată discuția)
Furt calificat olivia_dyana@yahoo.com olivia_dyana@yahoo.com am si eu o intrebare acum 1 saptamana am furat un after-shave in valoare de 26 lei.cred ca mi s-a facut dosar penal pt ca directorul si paznicul care m-a ... (vezi toată discuția)
Dosar penal classicsoul77 classicsoul77 Am si eu o intrebare in legatura cu dosarele penale. De exemplu dak ai savarshit o infractiune,de exemplu: furt ,nu deosebit de grav,peste o perioada de ... (vezi toată discuția)