avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 896 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Protecţia consumatorului, ... Refuz livrari cumparaturi online
Discuție deschisă în Protecţia consumatorului, garanţii şi probleme asociate produselor şi serviciilor

Refuz livrari cumparaturi online

Buna ziua,am achizitionat de ceva timp in urma un produs online de la un magazin....mentionez ca produsul(un circular)era un model nou si il vazusem doar pe site.Dupa achizitionare am dorit sa postez in rubrica comentarii pe site-ul acestui produs parerea mea despre el...care din pacate era una negativa(produsul era de slaba calitate a executiei)Am scris comentariul care a fost sters de moderatori fara nici o precizare(mentionez ca am folosit un limba decent doar ca nu era in favoarea obiectului)Am trimis deasemenea un e-mail vanzatorului,in care am intrebat daca pot renunta la cumpararea obiectului/cum se face returul etc(legal,in termen)Vanzatorul mi-a raspuns,insa nu am dat curs returului deoarece am apreciat ca valoarea transportului era mare si pierderea avea sa fie substantiala.Asadar am ramas cu produsul.Vanzatorul insa mi-a refuza sa mai livreze orice comanda initiata,nu mi se raspunde la telefon,si daca sun de pe alt numar mi se spune ca ma vor contacta ei din nou. Intrebarea mea este:este legal ceea ce fac ei?Cum pot face sa mai cumpar de la ei?In fond nu am gresit cu nimic ..(cred)...Ce pot sa fac ?ma refer la o sesizare ceva...nu stiu...au dreptul sa faca doar ce vor ei?? Multumesc!
Cel mai recent răspuns: Geoblanaru , utilizator 13:35, 22 August 2014
termenul este rezolvare este de 30 de zile...oricum cum primesc raspuns am postez numaidecat!sunt bucuros si entuziasmat in acelasi timp pentru ca nu am mai gasit mare lucru pe aceasta tema iar raspunsul dumneavoastra a fost promt si foarte explicit...deci trebuie sa creem un precedent,si cum imi place mie sa spun: o persoana informata e o persoana puternica!Deci...devenim mai puternici cu totii prin informare!!
Ultima modificare: Vineri, 18 Iulie 2014
Geoblanaru, utilizator
Cu scuzele de rigoare pentru intarziere am sa va spun ce s-a mai intamplat...In ziua 28 dupa depunerea sesizarii la ANPC(deci in termen,nu mai retin data exacta) am primit un telefon de la un domn comisar de la Bucuresti care s-a recomandat politicos si m-a invitat sa discutam despre subiect..I-am detaliat problema mea...Dansul m-a ascultat,apoi mi-a spus ca este in legatura cu un reprezentat al societatii cu care aveam reticienta si ca se va rezolva problema;in principiu si el sustinea ca firma are o politica gresita in privinta faptelor relatate si ca va cere sa se ia in discutie acest lucru in ideea schimbarii lucrurilor..nepotrivite.Toate bune...inainte cu 1 ora sa ma sune respectivul,am fost contactat de departamentul livrari al firmei LIVRARI MEGASHOP,de o doamna care imi spunea ca s-a initiat comanda data cu 1 luna si ceva in urma...alte detalii nu stia,dansa doar imi confirma comanda...A doua zi a venit curierul,Am primit o cutie mare in comparatie cu ce comandasem...volum acestei cutii era cam de 4/5 ori mai mare decat ceea ce am cumparat,iar inauntru obiectele se plimbau...ma rog...aratau ca dupa explozie...am deschis cutia,inauntrul cutia cu PLITA PPR si un set de biti cum comandasem...deschid ladita plitei sa vad si eu cum arata obiectul asta pentru care s-a facut atata zarva....surpriza a la MEGASHOP: plita,nicidecum intro stare macar...satisfacatoare...(trebuie mentionat ca am achizitionat un produs nou)...julita zgariata,toate suruburile desfacute zornaia de parca era ceva pentru anul nou...nu fusese folosita dar era intr-o stare deplorabila...functionala ce e drept,dar necesita modificari si lucrari de "reparatie" ca sa poata fi folosita ca sa nu mai spun ca niste fire jupuite pe ici colea ar reprezenta un pericol pentru securitatea utilizatorului..eu sunt elecrician..deci nu va faceti griji...in final...cu toate ca era pertinenta pentru garantie sau mai bine spus pentru RETUR m-am decis sa renunt...nu sunt seriosi si gata.Nu pot decat sa mai trec pe lista tepelor by internet inca un nume...poate mi s-a intamplat doar mie ce sa zic...Concluzia:rubrica de comentarii si opinii destinata produsului/site-ului este doar pentru utilizatorii care doresc sa spuna ceva pozitiv despre produs/site...altfel riscati sa fiti restrictionati/bann-ati sau exclusi din randul posibililor clienti....sau mai pe romaneste,cum ni se spunea si la serviciu: Daca ciripesti, ai zburat!!! Am tot respectul pentru cei ce m-au ajutat,si apreciez ceea ce fac pentru noi cei interesati.Cred in continuare ca un om informat e un om puternic.Multumesc,cu stima Geo.
Ultima modificare: Vineri, 22 August 2014
Geoblanaru, utilizator

~ final discuție ~

Alte discuții în legătură

Recuperare bani achitati pentru marfa care nu a fost livrata nici dupa 2 luni, termenul de livrare fiind 15 zile plita plita Bună ziua! Am o întrebare în legătură cu o comandă online pentru o plită de pe siteul “techstore.ro”. Comanda a fost plasată și achitată ... (vezi toată discuția)
Magazin de bricolaj nu respecta politica de retur. ursul pacalit de vulpe. dorunc dorunc Buna ziua, In urma cu o saptamana am achizitionat un produs din magazinul de bricolaj romanesc D...In acest interval, produsul a fost folosit timp de doua ... (vezi toată discuția)
Comanda electrocasnice - returnare produs claudiui claudiui Buna ziua, Am facut o comanda care a fost si livrata Sambata 2 februarie. Comanda continea mai multe produse iar eu vreau sa returnez unul. Este vorba ... (vezi toată discuția)