Doresc sa retrag un document dintr-un dosar deja depus. Stiu ca pot inlocui documente la infiintare, daca sunt adaugari, pana la solutionare.
Din cate am inteles nu este posibil, in acelasi timp, daca dosarul nu se solutioneaza nu imi primesc nici documentatia inapoi. Mi se pare usor deplasat.
Nu exista varianta "dosarul nu se solutioneaza". Dosarul se solutioneaza, indiferent de rezolutia judecatorului delegat (admis/respins, chiar dupa amanari).
Pana la solutionare faceti pur si simplu o cerere prin care inlocuiti un document prin altul, solicitand in acest sens sprijinul functionarului de la ghiseu. Acesta e cazul cel mai simplu. Mai complicata este situatia in care anumite documente (de ex. cele referitoare la sediu sau la identitatea asociatilor), vor conduce si la alte modificari, in lant (act constitutiv, declaratiile deja depuse etc.).
Fata de variatatea solutiilor din practica, puteti sa oferiti amanunte, cu referire la documentul pe care doriti sa il schimbati/retrageti?