avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 501 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Recuperări de creanţe, datorii, ... proces cu firma de recuparari creante
Discuție deschisă în Recuperări de creanţe, datorii, Probleme cu băncile

proces cu firma de recuparari creante

buna. am luat un credit de la BRD in 2005 de vreo 4500E. am platit doar o parte, BRD a cesionat contractul catre EOS KSi care ma tot suna si ma ameninta de vreun an ca ma dau in judecata. cineva imi spune ca sigur s-a prescris datoria pentru ca au trecut mai bine de 3 ani de la incheierea contractului? e adevarat? ce pot face eu si ce-mi pot face ei in instanta?
Cel mai recent răspuns: amalia31 , utilizator 16:58, 28 Mai 2009
Nu sunt avocat,dar sunt un cetatean care a avut probleme cu eos ksi im privinta unei datorii la orange.Ei ate ameninta cu judacata pentru ca atat stiu.au niste pitzipoance care sunt studente la ase care sunt instruite sa faca asa ceva.In spatele acestor pitzipoance sunt niste juristi care te dau in judacata dupa vreo 2 ani si ceva de la cesionarea contractului in favoarea lor ca sa se adune multe penalitati care pot ajunge la peste 100%.eu am avut datorie de 21 de milioane,orange mi-a bagat penalitai pana la 42 iar apoi a cesionat contractul iar apoi baietii astia mi-au spus ca am de platit 100 si ceva.O sa va execute silit.Cel mai bine e sa va vindeti tot ce aveti in proprietate pe numele celor apropiati si nu mai aveti treaba.Poate sa va dea in judecata ca chiar daca obtine hotarare judecatoareasca poate sa si-o vare undeva brd-ul asa cum a facut in cazul meu orange-ul.