avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 501 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Recuperări de creanţe, datorii, ... proces cu firma de recuparari creante
Discuție deschisă în Recuperări de creanţe, datorii, Probleme cu băncile

proces cu firma de recuparari creante

buna. am luat un credit de la BRD in 2005 de vreo 4500E. am platit doar o parte, BRD a cesionat contractul catre EOS KSi care ma tot suna si ma ameninta de vreun an ca ma dau in judecata. cineva imi spune ca sigur s-a prescris datoria pentru ca au trecut mai bine de 3 ani de la incheierea contractului? e adevarat? ce pot face eu si ce-mi pot face ei in instanta?
Cel mai recent răspuns: amalia31 , utilizator 16:58, 28 Mai 2009
Nu sunt avocat,dar sunt un cetatean care a avut probleme cu eos ksi im privinta unei datorii la orange.Ei ate ameninta cu judacata pentru ca atat stiu.au niste pitzipoance care sunt studente la ase care sunt instruite sa faca asa ceva.In spatele acestor pitzipoance sunt niste juristi care te dau in judacata dupa vreo 2 ani si ceva de la cesionarea contractului in favoarea lor ca sa se adune multe penalitati care pot ajunge la peste 100%.eu am avut datorie de 21 de milioane,orange mi-a bagat penalitai pana la 42 iar apoi a cesionat contractul iar apoi baietii astia mi-au spus ca am de platit 100 si ceva.O sa va execute silit.Cel mai bine e sa va vindeti tot ce aveti in proprietate pe numele celor apropiati si nu mai aveti treaba.Poate sa va dea in judecata ca chiar daca obtine hotarare judecatoareasca poate sa si-o vare undeva brd-ul asa cum a facut in cazul meu orange-ul.
am avut un credit la bcr in 2006 nu am achitat ultimele 2 rate cam 500 lei luna trecuta m-au sunat de la eos ksi sa platesc 690 lei prin un cont al lor au zis ca au tot trimis scrisori de instintare in ultimi 2 ani eu nu am primit nimic....din atitea scrisori pe care le-au trimis trebuia sa primesc macar una am zis ca nu platesc pina nu primesc ceva legal si nu au decit sa ma dea in judecata .vad ca acum au incetat cu tel ..dar la ce ma pot astepta din partea lor?
denisa_2oo4 a scris:

am avut un credit la bcr in 2006 nu am achitat ultimele 2 rate cam 500 lei luna trecuta m-au sunat de la eos ksi sa platesc 690 lei prin un cont al lor au zis ca au tot trimis scrisori de instintare in ultimi 2 ani eu nu am primit nimic....din atitea scrisori pe care le-au trimis trebuia sa primesc macar una am zis ca nu platesc pina nu primesc ceva legal si nu au decit sa ma dea in judecata .vad ca acum au incetat cu tel ..dar la ce ma pot astepta din partea lor?



Buna ziua,
Cand era scadenta celei din ruma rate la BCR? Au trecut mai mult de 3 ani de la aceasta? Daca s-a cesionat creanta catre cei de la EOS sunt aproape sigur ca ea este prescrisa.
Tocmai ce am primit o instiintare de la recuperatorii EOS. Suma restanta nu e foarte mare (800 lei) si nici foarte veche. In martie si aprilie am achitat inca 1700 lei in contul acelei datorii dar se pare ca banca amatorului de Safari si june gen Andreea Marin tine cu tot dinadinsul sa platesc acea datorie in, citez: "doua zile de la data primirii prezentei..." =D>
Cand am primit citatia am fost bulversat complet, iar prima mea reactie a dus la o cearta cu un director din firma (in mare parte din cauza intarzierii platilor salariale nu am reusit sa platesc acea restanta).
Le-am trimis un mail celor de la EOS cum ca in cele doua zile ii pot servi cu o cafea, dar cei 800 de lei tot nu ii vor vedea, pentru ca nu am de unde da banii aceia intr-un timp atat de scurt. Mi-am luat insa angajamentul sa platesc integral suma pana la finele lunii viitoare.
Acum astepta raspunsul/riposta. :((

Alte detalii:
- creanta provine de la un overdraft, pe care banca a refuzat sa-l mai prelungeasca din decembrie 2008, dar aceeasi banca mi-a propus un nou overdraft, garnisit si cu un card de credit (pe care nu il doream) prilej cu care la sfarsitul lunii ianuarie, a.c., mi-a pus 2 tone de hartii in brate, pentru a le completa. Le-am completat si a ramas sa primesc un raspuns, fie prin mail, fie prin telefon.
Si acum mai astept raspunsul acela =D>
- banca oricum isi opreste dobanda lunara la restanta aceea, deci nu prea vad de unde atata graba, mai ales ca le-am platit o suma consistenta intrun timp relativ scurt (deci exista dorinta din partea mea de a achita creanta)
- instiintarea de plata primita e gresit redactata, in sensul ca anumite date calendaristice din ea nu corespund realitatii. Din pacate am vazut asta dupa ce le-am trimis mailul, ca altfel nici nu ma mai oboseam sa le raspund.

Daca dau dovada de zel si ma trezesc chemat in instanta pana la finele lunii iunie o sa le dau cu propria lor tampenie in cap, basca le mai cer si despagubiri. :foottap:

Intrebarea ar fi: am dreptul sa cer despagubiri daca sunt citat in instanta?
Ultima modificare: Vineri, 22 Mai 2009
Dorel_Atelier, utilizator
daca aveti un prejudiciu puteti cere despagubiri. totul e sa il puteti dovedi, ca existenta si intindere.

Alte discuții în legătură

Problema cu o firma de recuperare ContSters118932 ContSters118932 Buna Ziua. Sa va spun \"mica\" poveste. Sora mea a facut acum multi ani un credit si dupa aceea,pana in 2008 a facut cateva refinantari,ultima fiind la ... (vezi toată discuția)
Buna seara am fost executat silit de bt, mi se retine din salariu, ... aetnip aetnip Buna seara am fost executat silit de BT, mi se retine din salariu, dar de un an ma tot suna cei de la EOS si -mi spun ca mi-a fost cesionata creanta si imi ... (vezi toată discuția)
Recuperator eos ksi ValentinaGe ValentinaGe In 2014 am avut intarzieri la plata creditului bancar si astfel dosarul meu s-a plimbat de cateva ori intre banca si EOS KSI . Din octombrie anul acesta am ... (vezi toată discuția)