Buna ziua, cu rugamintea de a raspunde in limita timpului disponibil la o intrebare care pt mine e un lucru important pt linistea mea voi incerca sa va dau detalii cat mai exacte: Conform deciziei nr.. sunt propietara apartamentului cu 2 camere copropietar fiind fostul meu sot .In anul ... divortez avand la data respectiva un copil minor, mi se atribuie folosirea locuintei si se dispune evacuarea paratului. Urmeaza o perioada de incercare pt impacarea cu fostul sot din care se naste cel de al doilea copil fiind recunoscut de acesta. Incercarea impacarii esueaza fiecare traind pe cont propiu. In anul.. fostul sot decedeaza in momentul acela locuind la o alta adresa... Nu am facut niciodata partajul. succesiune .... In momentul de fata in apartamentul de 2 camere in care eu sunt propietara locuim 5 persoane: fiul cu nora in sufragerie ,fata in dormitor iar eu impreuna cu concubinul meu ni-a ramas bucataria .Tinand cont de starea mea de sanatate ,sunt pensionata medical de spatiu mic de care suntem obligati sa traim va rog as dori sa stiu ce obligatii am pentru copiii majori unul are 21 si altul 30 ca parinte si daca am vreo sansa sa-i determen de as lua viata in propiile mani asa cum am facut si eu la timpul meu specificand ca relatiile dintre noi nu sunt prea ortodoxe si care i-mi pun viata in pericol. Va multumesc
v-am mai spus ce puteti face .
copii trebuie sa mearga la notar sa faca succesiunea dupa tatal lor. dvs nu trebuie sa mergeti nefiinf sot supravietuitor.
copiilor le va fi atribuit cealalta jumatate a apartamentului, dupa tatal lor, pe care o vor imparti in mod egal .
dvs aveti cealalta jumatate a apartamentului .
daca doriti sa locuiti doar cu prietenul dvs sau singura, puteti cadea la intelegere cu copii sa vindeti apartamentul ( dupa ce vor face succesiunea ) .
dvs va puteti cumpara o garsoniera . sa zicem . iar ei raman cu banii .