Buna seara,
Rog respectuos un raspuns la urmatoarea speta:
Exista vreun ordin expres (hotarare, ordonanta, lege etc.) privind inventarierea documentelor de resurse umane sau se folosesc aceleasi Norme privind organizarea şi efectuarea inventarierii patrimoniului, aprobate prin OMFP 2861/2009?
In speranta unui raspuns prompt, va multumesc anticipat.
Multumesc foarte mult pentru raspuns.
Tocmai aici este problema - nu exista proceduri specifice iar auditul intern a "descoperit" ca lipsesc documente din dosarele de personal ale salariatilor - de aceea s-a solicitat inventarierea tuturor documentelor de resurse umane!
Multumesc foarte mult pentru mesaje. Asa este, auditul a procedat corect, dar avand in vedere faptul ca nu exista reglementari legale si nici interne - ordinul emis a fost intocmit corect?
Sau mai bine intrebat: ce ar trebui sa contina respectivul ordin, pentru constituirea unei comisii de inventariere, in astfel de situatii?
Multumesc anticipat pentru raspunsuri prompte.
Ar trebui sa contina:
- componenta comisiei de inventariere
- atributiile acesteia
- perioada de inventariere
- raspunderea membrilor comisiei de inventariere
Multmesc foarte mult pentru raspuns. Ordinul nu contine atributiile si raspunderile comisiei de inventariere, de aceea a si fost contestat.
Si inca o intrebare: Presedintele comisiei de inventariere poate fi persoana care gestioneaza documentele de resurse umane?
O zi frumoasa va doresc!