Buna seara,
Rog respectuos un raspuns la urmatoarea speta:
Exista vreun ordin expres (hotarare, ordonanta, lege etc.) privind inventarierea documentelor de resurse umane sau se folosesc aceleasi Norme privind organizarea şi efectuarea inventarierii patrimoniului, aprobate prin OMFP 2861/2009?
In speranta unui raspuns prompt, va multumesc anticipat.
Poate ca intebtia conducerii a fost ca prin numirea comisiei, condusa de persoana de la resurse umane, sa se rezolve problema procedurii privind documentele de resurse umane. Nu a fost o exprimare clara in decizia de numire a comisiei, dar problema ar trebui rezolvata, auditul va fi si anul viitor. Intocmirea unei proceduri in acest domeniu v-ar scuti de probleme pe viitor.
Probabil ca aceasta a fost intentia - dar, in opinia mea, mi s-ar fi parut corect ca presedintele comisiei sa nu fie o persoana din cadrul HR, chiar daca nu exista o legislatie expresa in acest domeniu. Comisia este formata din 3 persoane - deci se putea ca presedintele sa fie ales/numit o persoana din celelalte doua! Normal ca, persoana de la HR, poate participa la inventariere, dar mi se pare putin a fi o incompatibilitate - sa fie chiar ea numita presedintele comisiei - totusi, se inventarieaza exact "gestiunea" domniei sale!!!
Sa presupunem ca ceilalti membri ai comisiei nu cunosc legislatia aferenta resurselor umane - mai ales ca nu au fost definite clar atributiile acestei comisii - de ce ar fi sigur acesti membri ca inventeriaza corect documentele aferente?
Mai mult de atat - nu a fost pus la dispozitie raportul auditului - in concluzie, nu prea se stie despre ce acte inventariaza comisia!
Oricum, multumesc tuturor pentru raspunsurile transmise. O saptamana frumoasa va doresc!