avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 694 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Drept penal - probleme serioase cu ... Darea/Luarea de bani la meditatii
Discuție deschisă în Drept penal - probleme serioase cu dreptul

Darea/Luarea de bani la meditatii

Buna ziua , sunt profesor de engleza si am dat meditatii la franceza catorva elevi de la o clasa unde predau engleza.Nu am ore de franceza si nici franceza pe diploma de licenta (cunosc f bine si limba franceza).Cineva a facut o plangere in acest sens si acum sunt ceretat penal. Nu stiu cine a facut plangerea cert este ca unii dintre copii care veanu la mine au fost audiaiti(unii nu au recunoscut, iar de altii dintre cei audiati nu stiu) si urmeaza si alti copii sa fie interogati. Cert este ca eu nu i-am fortat ei m-au rugat sa ii ajut. Ce probleme pot avea daca se dovedeste ca am facut acest lucru, dat fiind faptul ca eu sunt totusi prof lor la clasa?Ce trebuie sa fac in cazul in care voi fi chemat la audiere? Cum e procedura legala? Va mutumesc.
Cel mai recent răspuns: Ovidiu Martin Jurj , Traducator autorizat 12:10, 3 Septembrie 2014
E vorba de evaziune fiscala.
Aveti dreptul de a merge insotit de avocat pentru a se discuta si diplomatic si pe fata.
Singur nu o veti putea face.
In concret, avocatul trebuia sa vrea ce vrea parchetul si pe ce anume se bazeaza.
Ei vor bani pentru stat.
Toata problema este ca daca nu recunoasteti va vor trimite in judecata si va veti pierde dreptul de a profesa daca au probe.
Se poate rezolva amiabil achitand banii datorati catre stat.
Dar...asa cum v-am zis problema trebuie pusa si diplomatic si in alt mod.
Aceasta este recomandarea mea care dupa aprecierea mea va duce la cel mai bun rezultat posibil.
Va multumesc pt raspuns.
Eu inca nu stiu clar care este acuzatia si cine a facut-o(am aflatasta de la un copil care a fost chemat - eu nu am fost chemat inca).Se poate afla acest lucru?