avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 641 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Dreptul muncii - contract de ... Probleme cu demisia
Discuție deschisă în Dreptul muncii - contract de muncă, demisie, salariu şi altele

Probleme cu demisia

Buna ziua, sunt student la facultatea de construcii anul 4 , m.am angajat la o firma din Berceni "Agafia" pe data de 22.09.2014, mi s.a facut un contract de angajare dupa 3 zile de munca la firma respectiva printre care a fost si un anume document "DEMISIE IN ALB'' pe care trebuia sa o semnam odata cu contractul, iar dupa 3-4 saptamani de munca am fost sunat de la firma respactiva ca "am fost dat afara de catre angajator" fara a primi nici un ban pentru munca prestata, fiind anul 4 m.a angajat ca muncitor necalificat doar cu o copie de buletin, salariul din contract a fost de 900 de lei iar cel declarat verbal era de 1400 lei. Ce pot sa fac pentru a primi un venit pe ceea ce am muncit? Multumesc !
Cel mai recent răspuns: Cornel Vasile , Consilier juridic 15:17, 15 Octombrie 2014
nu mai muncesc pt ca am fost dat afara dupa 3-4 saptamani de munca pe santier, asta am incercat sa va explic ca am muncit si am fost dat afara de catre angajator fara sa primesc niciun ban pe ceea ce am muncit eu as vrea daca exista vre.o posibilitate sa pot sa primesc ceva pe munca prestata in 3-4 saptamani si nu stiu cum sa procedez din cauza acelei demisi care ne.a pus sa o semnam odata cu contractul de munca, mentionez ca asa se procedeaza la toti angajatii acelei firme
scuzati 29.09.2014
V-am expus mai sus care sunt modalitatile prin care va puteti recupera drepturile salariale restante .

Referitor la demisie , puteti ataca in instanta decizia de incetare in termen de 45 de zile de la data comunicarii deciziei respective.

~ final discuție ~

Alte discuții în legătură