avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 995 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Dreptul familiei sau probleme ... Parintii au refuzat sa ma mai intretina la facultate
Discuție deschisă în Dreptul familiei sau probleme juridice de familie

Parintii au refuzat sa ma mai intretina la facultate

Buna. Sunt studenta in anul 3, am 21 de ani si ma confrunt cu o problema destul de des intalnita, din pacate.Parintii mei de 2 luni au refuzat sa ma mai ajute financiar si as vrea sa stiu ce demersuri trebuie sa fac pentru a obtine ajutor din partea lor, pentru ca am vazut pe site, ca sunt obligati sa ma ajute pana la varsta de 26 de ani in cazul in care imi continui studiile.As vrea sa stiu exact care sunt pasii necesari pentru obtinerea ajutorului din partea lor si aici ma refer la acte necesare pentru a rezolva aceasta problema pe cale legala(in instanta).
Adevarata rusine pentru cei care le vor pe toate, vor si copil recunoscator si asta doar pentru ca si-au facut datoria... si aia poate nu toata!
E ca si cum eu as merge la ghiseul unei institutii publice si sa ma asez la a arata recunostinta eterna pentru omul care doar isi face treaba.
Asa si cu parintii. Fara suparare, insa e vina lor. In primul rand, copilul se intretine. E o sustinere pe care o arati copilului, dar la noi se poarta sa retragi sustinerea si chiar sa retragi dragostea copilului tau daca si-a permis sa ia vreo decizie care nu-ti place. Ca, sarmanul prunc, pe langa recunostinta vesnica, ne mai datoreaza si sa-si traiasca viata dupe cum vrem noi. Nu cum l-am invatat, ca nu ne place mereu, ci dupa cum ne imaginam noi ca ar trebui sa traiasca el.