Am depus la asociatie mai multe reclamatii,una cu o tentativa de furt din partea administratorului,dovedita cu acte facute de el,una legata de salarizare a adm.,ana legata de marirea cheltuielilor la intretinere fara aprobarea adunarii generale,nu am primit raspuns ,au trecut 30 zile,serviciul de la primarie e poezie,reclamtiile sunt adresate presedintelui si com.executiv,motiveaza ca de o luna nu s-a intrunit com. executiv,cui ne mai putem adresa?
La asociatia din care fac parte,avem 360 apartamente,salariul adm.este cel pe care l-am scris 2850 lei, pe lista de plata este afisat costul cu energia electrica,apa rece,salariu ingrijitor care e 1,44 lei persoana si costul suprafetei indivize 0,41 lei, deci noi 2 persoane platim la 46 m,21,74 lei. pe total as.se incaseaza (din centralizator pe luna iulie)7902lei,din care 5550lei cheltuieli cu salariile,restul niste bonuri de tus in valoare de 320,2lei restul nu se spune unde sunt,aceste informatii le-am primit la prima reclamatie de dupa incercarea de furt.