Buna ziua,
Sunt PFA si as dori sa ma ajutati cu o informatie referitoare la completarea fisei pentru operatiuni diverse si implicit a jurnalului privind operatiunile diverse. Am cateva nelamuriri:
1. Se face cate o fisa pentru fiecare luna si pe randul cu total insumam toate cheltuielile deductibile plafonat pentru sediul social conform contract de comodat, spre exemplu, din luna respectiva? Sau pe aceeasi fisa scriem totalul la final de luna si pe randul urmator incepem cu cheltuielile din luna urmatoare. De exemplu:
7 noiembrie-cheltuieli cu energia -10 lei
20 noiembrie-internet-30 le
30 noiembrie-total -40 lei
5 decembrie-cheltuieli cu energia-20 lei etc
Sau :
7 noiembrie-cheltuieli cu energia -10 lei
20 noiembrie-internet-30 lei
5 decembrie-cheltuieli cu energia-20 lei etc
2. La finalul fiecarei luni, trecem suma totala din luna respectiva in Jurnalul privind operatiunile diverse pentru sediul social conform contract de comodat, ca de exemplu:
31 octombrie-cheltuieli cu energia electrica-35 lei
31octombrie-internet-30 lei
30noiembrie-cheltuieli cu energia electrica-10 lei
30 noiembrie-internet-30 lei ?
SAU
31 octombrie-65 LEI
30 noiembrie-40 lei ?
3.Am o alta nelamurire, sper sa nu para ridicola, dar vreau sa fiu sigura ca este corect: si in registrul jurnal de incasari si plati si in aceste fise pentru operatiuni diverse am trecut la felul documentului doar numarul facturii pentru ca nu aveam spatiu sa scriu si numarul chitantei sau extrasului. Este corect?
4. As dori sa stiu daca este suficient sa fac o singura fisa pentru operatiuni diverse pentru CHELTUIELI NEDEDUCTIBILE unde sa trec atat impozitul si CASS-ul anticipat cat si partea nedeductibila a cheltuielilor cu sediul social conform contract de comodat sau trebuie sa fac fise separate pentru fiecare tip?
Mai este necesar sa completez si un document cumulativ pentru acestea sau este suficienta numai fisa?
As avea mare nevoie de aceste informatii. Va multumesc mult.