avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 719 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Şomaj, concediu creştere copil, ... indemnizatie pt cresterea copilului
Discuție deschisă în Şomaj, concediu creştere copil, asigurări sociale şi asistenţă socială

indemnizatie pt cresterea copilului

buna ziua!as vrea sa stiu si eu daca a intrat in vigoare legea privind indemnizatia pt studente si daca da as putea beneficia in conditiile in care sunt studenta in anul 1 la zi iar fiica mea are 1 an?multumesc anticipat
Cel mai recent răspuns: pakos , utilizator 23:11, 1 Iunie 2009
Despre aceasta lege este vorba, Andreea:
[ link extern ]
da la acesta ma refeream:D
Ok, deci e altceva, insa nu stiu stadiul legislativ actual. Abia dupa publicarea in Monitorul Oficial (care are loc dupa promulgare) aceasta modificare se va putea aplica, iar de la acel moment veti indeplini noua conditie si deci veti avea dreptul la indemnizatie pentru cat a mai ramas pana la 2 ani.
multumesc mult...incompetentii de la protectia sociala mi-au spus ca facultatea trebuie s-mi dea banii nu statul=))...o sa urmaresc s vad dak o sa intre in vigoare.
Facultatea?!? :D Pai ce, e angajatorul studentilor cumva?... Tare ma intreb ce logica a stat in spatele acestui raspuns.

Alte discuții în legătură

Indemnizatie de crestere a copilului cristina_rucxoiu cristina_rucxoiu Buna! Vreau sa ma lamuriti si pe mine daca se poate.Sa va spun despre ce este vorba. In urma cu 2 luni si ceva am aflat ca sunt insarcinata.Sunt studenta ... (vezi toată discuția)
Indemnizatie studenta Ana-MariaI Ana-MariaI Buna ziua, In prezent sunt studenta in anul II in cadrul unei facultati de stat, forma de invatamant ZI si sunt insarcinata in 5 luni, urmand sa nasc la ... (vezi toată discuția)