avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 1053 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Asociaţii de proprietari / ... Administrarea ascociatiei cu o firma specializata
Discuție deschisă în Asociaţii de proprietari / locatari

Administrarea ascociatiei cu o firma specializata

Buna ziua. Asociatia din care fac parte e formata din 30 de scari. In urma demisiei administratorului , cateva din scarile care si eu fac parte am decis sa ne administreze o firma cu domeniu de activitate specific administrare imobil.In asociatia respectiva se plateste doar cote de reparatii, femeia de servici , lumina pe casa scari si plata administratorului. Intrebarea mea este , cine o sa imi elibereze citanta cu plata respectiva lunara . daca asociatia ,inseamna ca treb sa platim si contabilu , daca firma respectiva , nu mai platim contabilu si-l plateste firma respectiva. Va multumesc.!
Cel mai recent răspuns: ContSters241232 , utilizator 11:11, 11 Februarie 2015
Cred ca nu am fost explicit deajuns. In asociatia de care povestesc , se platea lunar o taxa de 6 ( sase) lei/luna cheltuieli de administrare ,respectiv admin. 840lei/luna impozabili si contabila40 lei/ luna. Alcineva din conducere nu primeau bani erau onorifici. Fondurile de raparatii , rulment si altele nu se strangeau , cand era nevoie de o reparatii se strangeau atunci pe loc. A sociatia nu facea decat sa citeasca apometru general pe scara de apa rece si pe cele din interioare le calcula si facea raport cu consum catre regia de apa unde regia factura pe fiecare proprietar in functie de cum dadea administratoru.Administratorul si-a dat demisia pentru ca desi contributia lunara era foarte mica nu isi primea salariu din cauza neplati proprietarilor. In adunarea generala anuala proprietari momentan nu au mai vrut administrator defapt sa plateasca acea suma, dar scara din care fac parte si eu am luat legatura cu o firma autorizata si vrem sa ne administreze . Intrebarea mea era daca e legala administrarea cu o firma autorizata doar ptr cateva scari fara sa ne desprindem din asociatie , si daca putem sa nu mai platim contabila de la asociatie deoarece suntem nevoiti sa platim si pentru ceilanti daca contabila ramane in functie.
Nu puteti sa faceti administrarea condominiului pe bucati, doua scari cu o firma, doua cu alta firma si doua cu alta firma, contabilitatea si actele sunt la comun.
Este ca si cand o firma care va furnizeaza utilitatile s-ar separa in trei, la una dati indexul, una va factureaza si alta incaseaza.
Sau consumati la scara 1, dar platiti intretinerea in contul scarii 2.
De doua ori pe an ASOCIATIA (toate scarile) trebuie sa depuna Balanta de Verificare la Primarie, cum o sa faceti acest lucru cu 3 contabilitati?

~ final discuție ~

Alte discuții în legătură

Asociatia de proprietari - ma pot separa cu platile? mari2011 mari2011 cum as putea sa ma separ in ceea ce privesc cheltuielile asoc de proprietari respectiv apa si salubritate eventual femeia de serv , deoarece nu sun ... (vezi toată discuția)
Constituirea unei asociaþii de proprietari la nivelul unei scãri dintr-un bloc cu 7 scãri nichiforov vasile nichiforov vasile Blocul în care locuiesc, are 7 scări, între 6-8 etaje, total 207 apartamente şi 4 societăţi la parter, şi cu excepţia scării mele, celelalte au ... (vezi toată discuția)
Salarii pentru administrator si presedinte ofeliaflorina ofeliaflorina Pentru un spatiu care din constructie are intrare separata si alta destinatie decat aceea de locuinta,cu contracte separate pentru utilitati este obligatorie ... (vezi toată discuția)