Aveti dreptate domnule Adriantot,dar e buna un pic de transparenta mai ales acolo unde nu se putea obtine prin solicitari decente,unde nu se doreste cunoasterea salariului fiecarui angajat sau mandatat,a normei de timp lucrat zilnic,a lucrarilor efectuate si cu cine si pe ce,etc,datorita faptului ca administratia si comitetul sunt mina-n mina de cele mai multe ori iar proprietarul de rind mai indiferent sau mai ocupat nu a avut acces la date decit daca cei vizati au fost de buna credinta si au cooperat necrezindu-se buricul asociatiei dupa ce au fost alesi...
Eu am raspuns exact la intrebarea pusa de dumneavoastra. Pentru celelalte probleme din asociatie se discuta pe sute de posturi si mai discutam inca multi ani de acum inainte daca suntem sanatosi pentru ca intotdeauna vor fi oameni care nu-si fac treaba si oameni care sunt nemultumiti.
eu ca sa nu primesc amenda la fiecare 3 luni copiez la "Xerox" 100 de pagini cu acel raport il pun in 100 de plicuri trimit 100 de scrisori recomandate cuaviz de primire (ca sa am dovada ca mi-am indeplinit atributiile legale ) indosariez scrisorile trimise si raspunsurile semnate , Si din 3 in trei luni fac socoteala : munca neplatita , xeroxuri (0.20 lei pe bucata) 6,50 lei o recomandata cu aviz de primire , indosariarea lor , sa nu am 3 ani surprize , Si in acest fel mi-am indeplinit atributiile prin cheltuieli " supimentare " de cca 2000 lei anual . Am uitat sa spun ca nu am prevazut in buget , dar ma descurc ca am o experienta vasta . Foarte economic mai ales ca eu de peste 10 ani trimit benevol fiecarui proprietar cate un fluturas cu fiecare cheltuiala la banut.
Pentru cei interesati , cei de la care folosesc programul informatic au facut un update astazi prin care au introdus optiunea de raportare trimestriala . Asa arata ea pentru un apartament . [ link extern ]