g) informarea trimestrială, în scris sau prin poşta electronică, a proprietarilor, membrii asociaţiei de proprietari, cu privire la situaţia financiară cuprinzând toate elementele de cheltuieli, venituri, încasări şi plăţi aferente asociaţiei de proprietari, sub semnătura proprie şi contrasemnată de preşedintele şi de cenzorul asociaţiei de proprietari."
Extras din Legea nr. 34/2015 > Articol unic. > Alineat > " > g)
Eu zic ca este un lucru bun pentru ca astfel are si partea care plateste (proprietarul), un document semnat de catre cei in drept prin care se certifica veniturile si cheltuielile asociatiei, document care se poate constitui in proba in eventualitatea unui proces.
Nu cred ca odata la 3 luni o foaie de hartie poate sa coste asa de mult, mai ales ca se poate trimite si electronic, fara costuri suplimentare. In cazul in care se ramane la suportul hartie se poate apela la o firma de printare gen celei din link-ul urmator:
[ link extern ] .
Inmanarea acesteia se poate face si personal cred cind vine omul sa plateasca, eventual cu semnaturica de primire intr-un tabel de predare-primire, iar la cei cu care nu prea aveti contact fizic, puteti merge pe trimitere prin posta sau prin plasarea acesteia in cutia de scrisori.
Plicuri cred ca va trebuiesc doar in cazul in care trimiteti prin posta (in lege nu specifica acest lucru ca trebuiesc trimise prin posta...), in rest nu vad dece ar trebui plic.
Haideti sa nu dramatizam lucrurile. Normal ar fi ca pe fiecare luna proprietarul sa primeasca facturica de plata per apartament (la cei care folosesc solutii informatice se practica acest lucru), marea majoritate a solutiilor informatice permitind accesul oline la situatia pe apartament.
Cu stima,
Rorschach