avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 437 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Procedura în faţa instanţei ... Plangere contraventionala suspendare permis
Discuție deschisă în Procedura în faţa instanţei civile - reguli, acte, termene, căi de atac

Plangere contraventionala suspendare permis

Buna ziua! Ma puteti ajuta va rog frumos cu niste informatii?
Lucrez ca sofer de 15 ani si nu am avut niciodata probleme cu legea. Mi-a fost suspendat permisul de conducere pe nedrept la o intersectie pentu un motiv inventat. Agentul rutier a zis ca imi suspenda permisul ca asa vrea el. I-amfacut si plangere penala.
Am formulat plangere si am depus-o la judecatorie, dar mi-au trimis acasa o adresa in care mi-au solicitat ca in termen de 10 zile sa arat motivele de fapt si de drept pe care se intemeiaza cererea si sa certific inscrisurile. Concret, ce trebuie sa scriu la motive de fapt? Ce trebuie sa scriu la motive de drept?Vreun articol de lege?In plangere am mentionat clar cum s-au intamplat lucrurile, cu subiect si predicat. Nu am cunostinte juridice si nici bani sa dau la un avocat sa imi faca plangerea. Am 2 copii si sotia a ramas si fara loc demunca recent. O sa fiu dat afara si eu daca raman fara permis. Faceti un bine la 2copilasi daca ma ajutati si unui om batjocorit de politie. Va multumesc anticipat, astept raspuns daca ma puteti ajuta.

Daca nu era nicio masina in intersectie , atunci cui n-ati acordat prioritate ?
Pentru a avea sanse trebuie sa probati ceea ce afirmati.Ar fi indicat daca ati mai avea inca un martor care a fost in acel moment in intersectie.Oricum e foarte buna sugestia ca in subsidiar sa cereti inlocuirea sanctiunii cu avertisment.