Dana Marin a scris:
Inteleg ca totul sta la mina administratorului care nu da socoteala nimanui ca nu are nimeni posibilitatea sa cerceteze cu lupa unde anume s-a intamplat defectiunea. Daca ea zice ca a fost intre T-ul X si T-ul Z, asa ramine.
Totul ar sta " la mana administratorului" dac acesta ar reclama avaria , tot administratorul ar constata, ar face singur reparatia intrand in singur in casa oamenilor, ar face singur factura si chitanta, receptia, contractul, etc.
Dar , de obicei administratorul constata si verifica reclamatia proprietarului ( 2 oameni pana aici ), aduce la cunostinta presedintelui si comitetului ( alti 4-5 oameni), cauta un instalator sau doi ( alti oameni ), face impreuna cu proprietarul si/sau membrii comitetului o receptie , face repartizarea cheltuielilor care se verifica de cenzor si aprobata de presedinte.
Asadar nu suntem la mana unui administrator. Acesta face si el ce se pricepe si ce i se cere. Ca unul o fi nepriceput, ca nu se implica , etc. , se poate renunta la el si gasi altul mai bun. Dar trebuie sa avem incredere in cei care muncesc in asociatie atat timp cat fac treaba buna si sa-i schimbam atunci cand este cert ca nu-si fac treaba sau inseala.