Ce trebuie sa faca conducerea unei asociatii de proprietari in cazul unei defectiuni la subsolul unei scari( coloana canalizare cazuta), cand asociatia abia a reusit sa constituie cu aprobarea Adunarii Generale un fond de reparatii ,iar colectarea lui a inceput cu intretinerea lunii mai 2015. Locatarii refuza sa participe cu bani pentru rezolvarea acestei probleme.
Dar ce, nu se poate discuta cu firma care a făcut reparaţiile, să se plătească în rate lucrarea ?
Tocmai acum, când e bătălia mare între firme pentru lucrări, să refuze plata în rate ? Înseamnă că nu e firmă serioasă. Sunt atâtea soluţii de a efectua până la urmă lucrarea ...
Eu daca as fi administratorul unei firme prestari servicii in domeniul instaltiilor, nu as face o lucrare pe datorie, in rate cu o asociatie de proprietari asa cum este aceasta descrisa in primul mesaj.
Asa cum, acum ca reprezentant al asociatie, ma interesez de bonitatea, de corectitudinea, de prtofoliul unei firme de instalatii si inchei contractul cu ei numai daca am informatii pozitive despre aceasta, tot asa si firma trebuie sa aiba informatii pozitive despre asociatia de proprietari.
De regula noi avem firme pe care le-am "fidelizat" iar increderea este reciproca. Uneori platim imediat alteori in rate in functie de valoarea lucrarii, de urgenta lucrarii.... Dar o asociatie cu probleme, cu restante catre furnizori, va gasi greu un executant pe datorie.