DENUMIREA POSTULUI: ADMINISTRATOR
RELAŢII IERARHICE: se subordonează Directorului Administrativ
RELAŢII DE COLABORARE: cu personalul de execuţie al firmei
RELAŢII DE REPREZENTARE: Reprezintă firma faţă de clienţi, furnizori, autorităţile locale, precum şi faţă de alte persoane cu care intră în contact în interes de serviciu.
ACTIVITÃŢI PRINCIPALE:
1. ASIGURÃ APROVIZIONAREA CU MIJLOACE FIXE ªI CONSUMABILE
2. ASIGURÃ SERVICIILE/UTILITÃŢILE FIRMEI
3. ADMINISTREAZÃ SEDIUL FIRMEI
4. ASIGURÃ ASISTENŢÃ ADMINISTRATIVÃ PENTRU NOI PROIECTE
ATRIBUŢII PRINCIPALE (şi sarcini aferente):
1. Asigură aprovizionarea cu mijloace fixe şi consumabile
Centralizează necesarul de mjloace fixe şi consumabile
Contactează furnizori şi negociază condiţii financiare favorabile firmei
Asigură respectarea bugetului alocat
Organizează activitatea de transport şi recepţie a materialelor
Raportează neconcordanţele între bugetul de consumabile şi necesar
2. Asigură serviciile/utilităţile firmei
Identifică furnizori, analizează şi prezintă Directorului Administrativ oferte favorabile firmei
Asigură fluxul de documente necesare perfectării contractelor
Arhivează copii ale contractelor
Urmăreşte derularea contractelor cu furnizorii de servicii
Monitorizează consumul şi propune măsuri de reducere
Asigură remedierea situaţiilor neprevăzute
3. Administrează sediul firmei
Asigură buna funcţionare a mijloacelor fixe de uz comun
Asigură un mediu de lucru sigur şi condiţii bune de lucru
Ţine evidenţa chiriilor/serviciilor pentru chiriaşi conform contractelor şi stabileşte sumele de facturat
Asigură fluxul de documente justificative şi le arhivează
4. Asigură asistenţă administrativă pentru noi proiecte
Analizează piaţa în funcţie de noile proiecte alocate de Directorul Administrativ
Estimează necesarul de activităţi presupuse de fiecare proiect
Propune soluţii de ordin administrativ
Asigură obţinerea documentaţiei şi aprobărilor specifice
RESPONSABILITÃŢILE POSTULUI:
Legat de activităţile specifice, răspunde de:
Distribuirea materialelor şi a rechizitelor conform bugetelor şi a normelor interne
Calitatea mediului de lucru al angajaţilor (condiţiile fizice)
Respectarea confidenţialităţii datelor la care are acces
Raportarea la timp a abaterilor sesizate
Transmiterea integrală şi în timp util a informaţiilor către destinatarul corespunzător
Păstrarea documentelor justificative
Legat de disciplina muncii, răspunde de:
Îmbunătăţirea permanentă a calităţii pregătirii sale profesionale şi de specialitate
Păstrarea confidenţialităţii informaţiilor legate de firmă
Utilizarea şi păstrarea în bune condiţii a documentelor cu regim special
Modul de utilizare a echipamentelor, consumabilelor, altor materiale şi mijlloace fixe puse la dispoziţie de firmă
Respectarea prevederilor, a normelor interne şi a procedurilor de lucru privitoare la postul său
Adoptă permanent un comportament în măsură să promoveze imaginea şi interesele firmei
Se implică în vederea soluţionării situaţiilor de criză care afectează firma
AUTORITATEA POSTULUI:
Semnează documentele justificative pentru facturile de întreţinere
Semnează corespondenţa specifică domeniului de activitate
Utilizează echipamentele/consumabilele puse la dispoziţie de firmă
DENUMIREA POSTULUI : ADMINISTRATOR SOCIETATE
NUMÃRUL POZIŢIEI : 1
I. SUBORNARE
Asociaţi:
...................................................................................................................................
II. SCOPUL POSTULUI
Asigură managementul societăţii, în limita competenţelor stabilite de fişa postului
III. RESPONSABILITÃŢI
Administratorul societăţii conduce activitatea din compartimente şi are următoarele atribuţii:
1) răspunde de evidenţa contabilă,financiară şi de gestiunea din S.C................................S.R.L. (S.A) pe baza reglementărilor în vigoare în domeniile financiar, contabil şi de gestiune împreuna cu SC ....................................... S.R.L. (S.A). cu care are contract de prestare servicii nr...din...../..../200..;
2) elaborează fişa postului pentru personalul care va fi angajat, împreună cu şefii compartimentelor;
3) răspunde de arhivarea documentelor şi asigură păstrarea în arhiva proprie, timp de 10 (zece) ani, a tuturor registrelor de contabilitate şi a documentelor justificative ce stau la baza înregistrărilor în contabilitate, cu excepţia statelor de salarii care se păstreaza timp de 50 (cincizeci) de ani;
4) asigură respectarea normelor emise de Ministerul Finanţelor cu privire la întocmirea şi utilizarea documentelor justificative pentru toate operaţiunile patrimoniale şi înregistrarea lor în contabilitate în perioada la care se referă ;
5) semnează documentele contabile de cumpărare de la S.C. .......................................S.R.L. (S.A.) în conformitate cu prevederile Legii nr. 82/1991, cu modificările şi completările ulterioare;
6) răspunde de relaţia cu clienţii societăţii, de încasările şi plăţile necesare bunei funcţionări a societăţii, comunicând ori de câte ori i se solicită de către asociaţi , evidenţe legate de situaţii legate de evoluţia strategiei de dezvoltare a firmei;
7) prospectează piaţa căutând să atragă noi clienţi, ţinând cont de oferta concurenţei pe care trebuie permanent să o aducă la cunoştinţa asociaţilor, are drept de semnătură pe documentele justificative şi în bancă;
9) transmite compartimentului de contabilitate, lunar, toate informaţiile necesare stabilirii corecte a drepturilor salariale ale personalului şi completarea corectă în R.G.E.S. potrivit H.G. nr. 290/04.03.2004 şi a art.34 din C.M. şi pentru întocmirea raportărilor lunare;
10) efectuează operaţiuni de încasări şi plăţi (prin caserie sau prin virament), asigură virarea încasărilor în contul şi banca societăţii, iar extrasele lunare se transmit la compartimentul de contabilitate;
11) organizează şi asigură exercitarea controlului financiar preventiv conform prevederilor legale în vigoare;
12) organizează inventarierea patrimoniului conform prevederilor legale în vigoare;
13) răspunde de înregistrarea şi mişcarea mijloacelor fixe şi a obiectelor de inventar, precum şi de casarea acestora cu toate acţiunile conexe (dezmembrare,valorificare etc.);
14) formulează pentru uzul asociaţilor observaţii şi propuneri de natură legislativă, metodologică, procedurală sau organizatorică.
15) examinează legalitatea, regularitatea şi conformitatea operaţiunilor, identifică risipa şi gestiunea defectuoasă şi fraudele, iar pe aceste baze, propune măsuri pentru recuperarea pagubelor şi sancţionarea celor vinovaţi, după caz;
16) respectă normele de protecţia muncii şi de sănătate potrivit reglementărilor în vigoare având grijă ca şi angajaţii societatii să o facă;
17) respectă Regulamentul de Ordine Interioară şi Regulamentul de Funcţionare al societăţii,aducându-l şi la cunoştinţa personalului din subordine;
18) răspunde de întocmirea corectă a sarcinilor conform fişei postului;
19) păstrează confidenţialitatea datelor la care are acces;
20) rezolvă şi alte sarcini care cad în sfera sa de activitate, trasate de asociaţi sau colaboratori angajaţi ai societăţii;
21) în caz de absenţă motivată, înlocuitorul său este ..................................... ;
23) reprezintă societatea pe plan local jud............ , în relaţia cu instituţii publice locale şi cu terţi;
24) actualizarea atribuţiilor se va face funcţie de modificările organizatorice legislative care apar;
25) emite decizii cu privire la buna desfăşurare a activităţii din unitate.