Buna tuturor,
Recent am varsat lichid pe laptopul meu si l-am dus imediat la servicceul autorizat X din Bucuresti. Acestia mi-au comunicat ca anumite componente (tastatura, touchpad, card reader si placa de baza) au fost afectate si trebuiesc inlocuite (nu s-a pus problema de reparatie, mi-au spus ca procedura lor este sa le inlocuiasca direct). Intreaga operatiune (pe care ei o numesc reparatie, desi este doar o inlocuire de piese) va fi suportata de mine ,ceea ce este si normal, garantia nu acopera infuzii cu lichid.
Scriu aici pentru a va adresa urmatoarea intrebare: ce se intampla cu piesele ce urmeaza a fi inlocuite? Cei de la serviceul X mi-au spus ca sunt trimise la casat, insa eu as vrea sa le primesc inapoi, avand in vedere ca eu suport intregul cost (manopera, reasamblare, piese noi).
As dori tare mult sa stiu daca am dreptul sa le solicit piesele vechi inapoi, am citit Legea 449/2003 insa nu ma ajuta, aceea tratand doar cazurile in care este vorba de garantia producatorului.
Va multumesc in avans pentru orice sfat/indrumare!
Ok, am inteles ce presupune termenul de reparatie, nu am nicio problema cu acesta. Indiferent de starea reparabila / ireparabila a pieselor, as dori totusi sa le primesc inapoi daca am acest drept. Asta am incercat sa aflu prin postarea acestui mesaj!
Eu sunt patit cu un service autorizat de producator... Dupa expirarea garantiei mi-au diagnosticat la un laptop de 6 ani vechime 2 defectiuni de 380 euro + TVA; n-am vrut sa repar la ei si m-au taxat cu 150 lei pentru diagnostic, conform unei reguli a lor cu care am fost de acord. Am reparat in alta parte si a fost o singura piesa defecta si m-a costat doar 300 lei cu tot cu TVA.
Daca nu va dau piesele defecte cum va fac dovada ca acele piese chiar sunt defecte si ca vi le-au inlocuit? Pe ce dati banii? Ca si la mine... Imi cereau o gramada de bani pentru o reparatie mult mai ieftina, cum putem proba ca au sau nu au dreptate? Oricum le-am dat 150 lei degeaba, diagnosticul lor era total pe langa, piesa defecta nu era printre cele doua "defectiuni" constatate de ei. Ca sa nu spun numele service-ului tepar, o sa spun ca are sediul pe str. Constantin Caracas.
Daca nu sunteti multumita de politica interna a respectivului service ,,autorizat'' de ce nu incercati in alta parte ? Atata timp cat dispozitivul dvs. nu se mai afla in perioada de garantie dvs. numai sunteti obligata sa mergeti la firmele precizate in certificatul de garantie.
ba se pare ca aparatul este in garantie, doar defectiunea nu este acoperita de garantie... Ar trebui sa aleaga, o reparatie mai ieftina in alta parte, cu riscul pierderii garantiei de producator, sau o reparatie mai scumpa dar cu pastrarea garantiei
Garantie refuzata
midal
Am un laptop cumparat in 30 sept 2005, cu o garantie de 2 ani , plus o extindere de 10 zile a acesteia datorata unor reparatii.
Displayul acestuia s-a ... (vezi toată discuția)