Probabil ca nu vi s-a explicat corect in asociatie ori nu reusiti dumneavoastra sa intelegeti.
Se pare ca dupa atatea discutii tot nu faceti deosebirea dintre fondul de rulment si fondul de reparatii saua alte fonduri ale asociatiei.
Va sugerez sa lecturati Legea 230/2007 si HG 1588/2007 si poate va lamuriti.
Repet, fondul de reparatii se plateste de fiecare proprietar. Acest fond se dimensioneaza la nivelul cheltuieii unei luni, cea mai scumpa din an si se actualizeaza anual daca este cazul. Nu este un fond care sa se achite treptat ci tot odata sau poate in 2-3 rate. Pentru acest fond se emite chitanta separat de celelate fonduri sau de celelalte cheltuieli repartizate pe lista lunara. Aceasta chitanta este dovada ca proprietarul a platit fondul de rulment si in baza ei poate cere restituirea fondului de rulment atunci cand instraineaza apartamentul.
Citati dintr-o decizie a instantei probabil:
Dispunem incetarea executarii silite pornite la cererea creditoarei "Asociatia de proprietari ..." impotriva debitorului ... intrucat s-a realizat integral obligatia stabilita in titlul execuoriu ... fiind platite in totalitate si cheltuielile de executare
Probabil ca in timpul procedurii de executare, pana la adjudecare, debitorul si-a achitat datoriile catre creditor (asociatie) si nu mai are loc executarea silita, adica vanzarea la licitatie a apartamentului. Dar mai sus spuneti ca totusi apartamentul afost cumparat la licitatie de cineva de la care apoi l-ati cumparat dumneavoastra.
Ce legatura are acest citat cu fondul de rulment?