avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 715 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Drept penal - probleme serioase cu ... Plangere penala inselaciune
Discuție deschisă în Drept penal - probleme serioase cu dreptul

Plangere penala inselaciune

Buna ziua,

Sunt de profesie designer si lucrez ca pfa. In urma cu cateva luni am avut proiect care nu s-a finalizat. Clientul mi-a dat un avans de 50%, dar din cauza unor neintelegeri (am fost implicata in alt proiect in acelasi timp si timp de doua zile nu am reusit sa fiu contactata de persoana respectiva, care s-a enervat si a inceput sa ma ameninte, sa ii returnez bani, ca nu mai vroia sa continuam proiectul) Trebuie sa mentionez ca chiar daca am avut o comunicare deficitaram nu am avut niciodata intentia de a nu termina proiectul, numai ca atunci cand mi-a cerut avansul inapoi mi s-a parut un gest foarte urat si nu am mai vrut sa continui colaborarea. Avand in vedere ca proiectul era in stadiu avansat in jur de 50%, am considerat ca si timpul si munca mea costa, asa ca am refuzat sa le returnez avansul.
Trebuie sa mentionez ca nu am incheiat cu ei nici un contract de prestari servicii si nici unul de colaborare. Drept urmare nici factura nu am emis pentru avans. Acum ma ameninta ca ma fac plangere penala pentru inselaciune împotriva mea si chiar pentru evaziune fiscala, pt ca nu au primit de la mine factura pentru avansul primit, chiar daca eu am intrebat si eu au zis ca nu doresc.
Cum sa procedez? Ma poate afecta cu ceva acest lucru avand in vedere ca eu am dovada ca le-am lucrat o parte din proiect (email-uri, poze cu ei in magazine cand am facut consultanta, proiectul de concept pentru jumatate din casa)?

Multumesc mult
Ultima modificare: Luni, 7 Decembrie 2015
Kristinaaa, utilizator
Cel mai recent răspuns: savysb , utilizator 14:53, 14 Decembrie 2015
In cazul infractiunii de inselaciune, poate opera Împăcarea partilor, care inlatura raspunderea penala.