Sunt foarte de acord cu aceasta afirmatie:
Dar legea ar trebui schimbata si adaptata nevoilor pentru a pastra un echilibru .
=D>
dat fiind faptul ca deja nici nu mai prea sunt articole de curatenie si femei de serviciu, ci foarte multe sunt preluate de catre firme specializate in curatenie (si as zice ca e mai bine, ca ei seocupa de salariatii care lucreaza pt ei si au materiale mai profi).
Va supun atentiei urmatoarea mentiune adusa prin modificarea şi completarea Legii nr. 230/2007 privind înfiinţarea, organizarea şi funcţionarea asociaţiilor de proprietari, care a trecut si de Camera Deputatilor:
"Cheltuielile efectuate de asociaţia de proprietari pentru plata unor servicii de utilităţi publice sau de altă natură, legate de proprietăţile individuale din condominiu şi care nu se facturează individual pe fiecare dintre acestea, se repartizează după acelaşi criteriu care a stat la baza emiterii facturii, în conformitate cu prevederile contractului încheiat cu furnizorul respectivului serviciu"
si atunci, daca firma de curatenie va factura per apartament curatenia, ar putea fi repartizata per ap. (sau per pers?! daca furnizorul emite asa, si mergand dupa logica relevata mai sus, ca 4 pers care stau intr-o garsoniera mica, fac mai multa mizerie pe casa scarii si in spatiile comune, decat 1 pers care locuieste intr-un ap. de 3 camere...)