Legea a fost actualizata, dar nu pe tema in discutie aici si nici articolul citat de dv. nu a fost modificat. El e asa de la aparitia legii.
N-am inteles din linkul dv. la ce faceti referire.
In HG.1588/2007 cu normele de aplicare a legii (HG nemodificat) se prevede la art.17
.....
(8) Comitetul executiv preia toate obligatiile si raspunderile privind activitatea de management stabilite la art. 22 din prezentele norme metodologice pe perioada cat asociatia nu are angajat un administrator sau a fost reziliat contractul de administrare, indiferent de cauze.
La intrebarea dv. ironica, raspunsul, conform articolului citat de mine aici, este DA, deoarece in textul articolului nu exista aceasta delimitare de timp.
Pe de alta parte, toata lumea pune accentul pe acest
atestat care, sigur, are importanta lui in a stopa aducerea pe functie a unei persoane total "nevinovata" in ale administrarii unei asociatii si, deci, probabil de a face "varza" contabilitatea asociatiei, dar ce te faci cu administratori
atestati si care fac aceeasi "varza", pentru ca acele cursuri de 2 saptamani absolvite nu pot lumina o persoana nepriceputa in adevaratele provocari ale acestei activitati? Iar despre examenul pentru
atestare ce sa mai vorbim?
Si tot in textul legii si a normelor intalnim si prevederea la fel de importanta ca administratorul sa prezinte garantiile
materiale, conditie neindeplinita in proportie de 99,99%, daca nu chiar 100%. Iar cazurile de delapidare de catre administratori sunt numeroase si notorii.
Prinde orbu', scoate-i ochii.
Ei?
Numai asociatia de proprietari isi cunoaste interesul si, daca are oameni responsabili, va face cum crede de cuviinta pentru binele proprietarilor. Nu trebuie sa vina nimeni dinafara sa-i impuna modul cum se organizeaza.