avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 1082 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Asociaţii de proprietari / ... Cum stabilim numarul de pers pentru un apartament unde ...
Discuție deschisă în Asociaţii de proprietari / locatari

Cum stabilim numarul de pers pentru un apartament unde isi desfasoara activitatea o firma?

Buna seara,
As vrea sa stiu cum se procedeaza in cazut in care avem o asociatie unde locuiesc persoane fizice dar avem si doua apartamente unde isi desfasoara activitatea 2 firme.Fiecare firma are intre 10-15 angajati.Trecem la taxe toti angajatii sau putem accepta ca firmele sa declare un numar mai mic de angajati?
Va multumesc.
Cel mai recent răspuns: Adriantot , moderator 20:06, 8 Mai 2016
are aceasi intrare cu noi, si e trecut apartamentul pe listele de intretinere. Am intrebat presedinta cum este posibil ca timp de 2 ani de zile acest apartament sa consume luna de luna aceasi cantitate de 1 mc dar mi-a raspuns senin ca asta nu este treaba mea.
Ce ar fi de facut in cazul unei firme cu 5 angajati, situata la demisol, avand intrare separata?
anissia a scris:
.. luna aceasi cantitate de 1 mc..
Daca are apometre si atat consuma, e in regula. Avem si noi apartamente unde functioneaza, de exemplu, cabinet executor sau firma de consultanta, fiecare cu cate 7-8 persoane iar consumul de apa este doar de 1-2 m.c. lunar. Sunt birouri, angajatii stau maxim 8 ore acolo, nu-si fac mancare, nu fac baie... E firesc sa consume putin.

Almaris a scris:
Ce ar fi de facut in cazul unei firme cu 5 angajati, situata la demisol, avand intrare separata?

Pai fiti mai explicit. Ce vreti sa faceti cu acea firma? Vreti sa nu mai functioneze acolo, va incomodeaza, nu-si plateste intretinerea, sunt prea multi ori prea putin cei 5 angajati...?
In functie de probleme, solutiile sunt diferite.


Criteriile stabilirii numarului de persoane in cazul respectiv avand in vedere ca au intrare separata si nu influenteaza costul cu energia electrica pentru partile comune
Ultima modificare: Duminică, 8 Mai 2016
Adriantot, moderator
Eu am pus mai sus cateva intrebari ca sa putem dialoga si sa vedem ce vreti. Dumneavoastra reluati tot ce a spus eu (asta a sters) si apoi spuneti ceva de criterii.

Puneti va rog o intrebare sa intelegem.
Pot doar banui ca vreti sa stiti dupa ce criterii se stabileste numarul de persoane in cazul cand nici o persoana din acel spatiu comercial nu genereaza consumuri pentru asociatie.
Acel agent economic va fi pus la plata utilitatilor ce se repartizeaza pe numar de persoane cu zero lei!
Dar acel spatiu trebuie sa contribuie la toate sau aproape toate celelalte cheltuieli: salarii si indemnizatii (administartor, presedinte, cenzori, casier, istalator...), reparatii ale partilor comune (subsol, pereti exteriori, terase, instalatii comune...), orice alte cheltuieli ce nu tin de numarul de persoane.

~ final discuție ~

Alte discuții în legătură

Repartizare cheltuieli dritaS dritaS buna seara . am preluat de la 1 mart. o asoc cu un cabinet stomatologic care ocupa doua apartamente si un alt spatiu comercial(carmangerie ) un ... (vezi toată discuția)
Consum apa anissia anissia Buna ziua, am cateva probleme sau dileme pe care as vrea sa le solutionez. La o scara de bloc cu 13 apartamente 3 apartamente sunt contorizate la apa, 2 ... (vezi toată discuția)
Spatiile comerciale de la parterul blocurilor caragiu caragiu Doresc sa aflu la ce cheltuieli din cadrul asociatiei de proprietari sunt obligati sa participe detinatorii de spatii comerciale de la parterul ... (vezi toată discuția)