Cand am afirmat ca sumele repartizate inclusiv pe luna aprilie 2015 apartin vechiului proprietar, m-am gandit tot la o afirmatie a autorului acestui topic care scria in postarea initiala ca desi cu data de 24.03.2016 a devenit proprietar,
Fostul proprietar trebuia, conform contractului sa elibereze imobilul pana la data de 06.05.2016,..
Deci, oameni buni, cheltuielile lunii aprilie revin vechiului proprietar, insa si aici pot fi discutii - daca omului i s-au facut calcule anticipate, chiar ca nu mai sunt probleme.
La noi, de obicei acest anticipat este usor marit, in asa fel incat mai bine umbla vanzatorul dupa 20-30 de lei ds-i recupereze, decat sa-l caute prin tot orasul (daca o mai fi) asociatia pe vanzator, sa vina sa achite cei 20-30 de lei, nu-i asa? Aici pot sa va spun ca am intalnit tot felul de oameni si situatii. No comment!
Apoi, abia pe data de 17.05.2016, afla ca trebuie sa achite acel fond de reparatii acoperis. Cum, numai dansul? Sau poate as. prop. profita de o asemenea situatie si vrea sa incaseze si de colo si de colo?
Un element care iarasi trebuie verificat - cand s-a hotarat crearea fondului de reparatii acoperis? Se stia acest lucru la eliberarea adeverintei? Moralmente, cine a trait ani de-a randul in blocul al carui terasa s-a deteriorat, intamplator chiar in aceasta perioada - vechiul sau noul proprietar?
Trebuiesc clarificate aceste lucruri, de aceea mi-am permis sa-i ofer autorului acestui topic cateva sfaturi practice, tinand cont, fireste si de faptul ca incepand cu data de 24.03.2016 - domnul Catalin este fericitul proprietar al locuintei si nu trebuie sa inceapa cu "stangul" relatiile sale cu noua as. prop.
Nu mai vorbesc de faptul stiut de catre toata lumea ca lista de plata lunara este in urma cu 1-2 luni calendaristice fata de timpul prezent, depinzand de la asociatie-la asociatie...
Domnu' Catalin, mult succes si poate va implicati pe undeva in com. ex. sau comisia de cenzori, tinand cont de profesia afisata in profil!