avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 429 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Drept penal - probleme serioase cu ... Retragere plangere penala pentru tulburare de posesie
Discuție deschisă în Drept penal - probleme serioase cu dreptul

Retragere plangere penala pentru tulburare de posesie

In ce conditii poti retrage o plangere penala facuta pentru art. 220 C.Pen. ``Tulburare de posesie ?``
Cel mai recent răspuns: MayaSeal , utilizator 10:22, 14 August 2009
Indiferent de faptul ca legea cere sau nu plangerea prealabila , impacarea partilor inlatura raspunderea penala!
Nu cred ca doamna a intrebat ca sa se afle in treaba . Insa orice declaratie de renuntare in fata organelor de cercetare penala sau de ancheta are valoare si drept efect inlatura raspunderea penala!
Am intrebat deoarece sunt studenta la drept iar un unchi de-al meu a facut plangere la pol pe 220 c.pen. S-a dat NUP deoarece unchiul a spus la acel moment ca isi retrage plangerea . Acolo se alfa si cealalta parte care a inceput cu injurii iar unchiului meu i s-a facut rau - nu a putut scrie el declaratia , iar la acel moment la politie a spus ca isi retrage plangerea prealabila . A contestat la procurorul superior si solutia NUP a fost confirmata . Mai e o sansa in instanta . Mi-a adus actele si ma intreba pe Parerea mea este cea afirmata mai sus - insa normal ca aveam nevoie de confirmarea unui jurist/ avocat .
Mi-ati umplut topicul cu raspunsuri doar pt a va face mai multe puncte pe site dl. Grigore . Daca nu imi raspundeati dv. total pe langa subiect acum aveam si eu un raspuns pertinent pe care sa il pot folosi. Nu mai citeste nimeni un topic cu 13 raspunsuri - e obositor . Poate ar trebui sa deschid alt topic si acolo daca am noroc sa imi raspunda persoane care chiar stiu legislatie .
Vroiam sa stiu daca parerea mea este una corecta . Chiar aveam nevoie de raspuns .