Buna ziua!
ce se poate face in calitate de proprietari de imobile avand in vedere urmatoarea situatie:
-administratorul a decedat,am platit facturile catre firma care se ocupa de furnizarea energiei termica,dar banii au disparut administratorul nu a virat banii catre firma.
acum firma vine si ne pune sa platim iarasi pt caldura desi noi avem chinte;
ce se poate face?
1. avem chitantele
2.presedinte nu este la asociatie,a demisionat inainte ca administratorul sa decedeze
3.nu se implica nimeni deoarece este o asociatie rau platnica de ani de zile
4.eu,am intrebat pt a ma lamuri ref la situatia creata,daca aveam cunostinte juridice ,, vad ca insistati si sustineti ,,nu mai posttam intrebarea
1. Este f bine ca aveti dovada platii.
2.3. Daca a demisionat asta nu inseamna ca viata nu merge mai departe.
Exista sau nu comitet executiv?
In prezent aveti sau nu administrator, cine se ocupa de intocmirea listelor de plata si plata facturilor?
Pentru neurmarirea efectuarii platilor de catre administrator anterior decesului acestuia si demisiei presedintelui sunt raspunzatori inclusiv presedintele, membrii comitetului executiv si cenzorul iar raspunderea patrimoniala este angajata timp de 3 ani de la luarea la cunostinta a prejudiciului.
nu exista nimic niciun comitet,in calitate de locatari singuri platim facturile doar pt lumina pe scara;
restul nu mai platim nimic;nu avem nici femeie de servici;
ne putem adresa primariei?
se poate desfiinta asociatia?
Pai daca e asa intuneric in asociatia dumneavoastra, de ce mai platiti energia electrica!?
Putetiu sa va adresati primariei. Este bine sa mergeti in audienta la primar si poate va sprijina apoi serviciul asociatii de proprietari sa va organizati.
O asociatie se poate desfiinta dar pentru a va desfiinta trebuie sa aveti reprezentanti, presedinte, comitet..., sa luati hotararea in adunarea generala.