ginacosti a scris:
.. afisarea pe lista de cheltuieli a salariilor angajatilor raportandu-se la suprafata utila adica pe m.p.,cand de fapt i s-a aprobat suma de 9 lei brut pe apartament.
Administratorul a respectat legislatia. Comitetul a gresit.
Pe lista de cheltuieli nu apare separat salariul adm.ci suma totala a angajatilor
Este foarte corect. Pe lista de plata nu are unde sa apara cheltuieli salariale separat pentru fiecare din cei 3-7-10 oameni platiti lunar de asociatie (administrator, casier, contabil, cenzor, presedinte, instalator, femeie de serviciu...)
De asemenea toate impozitele sunt suportate de locatari.
Impozitele si contributiile sociale fac parte din categoria cheltuielilor de personal si se repartizeaza pe cota parte indiviza fiind suportate de toti proprietarii. Doar nu vreti sa aduca administratorul sau presedintele bani de acasa sa plateasca impozitele!
Va rog sa-mi spuneti ce pot face?
Studiati un pic legislatia, mai cereti sfatul celor ce se pricep si colaborati cu administratorul dumneavoastra care, din cate ne relatati, cunoaste si aplica bine legislatia.