avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 872 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Asociaţii de proprietari / ... presedinte asociatie de proprietari
Discuție deschisă în Asociaţii de proprietari / locatari

presedinte asociatie de proprietari

Va rog sa-mi spuneti daca presedintele unei As.de Proprietari poate sa preia din atributiile administratorului care este femeie,problemele de mici reparatii,cautarea de oferte ptr.lucrarile mari,urmarirea desfasurarii lucrarilor,receptia acestora si confirmarea efectuarii in bune coditiuni a acestora,contra unei sume de bani aprobata de A.G.P.Ma intereseaza aspectul legal,si forma legala de retributie.Va multumesc.
Cel mai recent răspuns: Adriantot , moderator 12:27, 8 Ianuarie 2017
Si n-ar fi mai simplu sa-i reziliati contractul...? Motive, cred ca aveti suficiente....
ginacosti a scris:
.. afisarea pe lista de cheltuieli a salariilor angajatilor raportandu-se la suprafata utila adica pe m.p.,cand de fapt i s-a aprobat suma de 9 lei brut pe apartament.

Administratorul a respectat legislatia. Comitetul a gresit.
Pe lista de cheltuieli nu apare separat salariul adm.ci suma totala a angajatilor

Este foarte corect. Pe lista de plata nu are unde sa apara cheltuieli salariale separat pentru fiecare din cei 3-7-10 oameni platiti lunar de asociatie (administrator, casier, contabil, cenzor, presedinte, instalator, femeie de serviciu...)
De asemenea toate impozitele sunt suportate de locatari.

Impozitele si contributiile sociale fac parte din categoria cheltuielilor de personal si se repartizeaza pe cota parte indiviza fiind suportate de toti proprietarii. Doar nu vreti sa aduca administratorul sau presedintele bani de acasa sa plateasca impozitele!
Va rog sa-mi spuneti ce pot face?

Studiati un pic legislatia, mai cereti sfatul celor ce se pricep si colaborati cu administratorul dumneavoastra care, din cate ne relatati, cunoaste si aplica bine legislatia.

~ final discuție ~

Alte discuții în legătură

Factura incarcata la intretinere daf22 daf22 Buna ziua, Sunt proprietarul unui apartament din Pitesti, iar din luna Ianuarie 2016 pe lista de cheltuieli de intetinere a aparut o rubrica noua,, ... (vezi toată discuția)
Cheltuieli administrative maria on maria on Administratorul a cumparat cartus de imprimanta pt a lista foile de consum si le-a trecut pe cheltuieli administrative. este sau nu legal acest lucru? ... (vezi toată discuția)
Atributii administrator de bloc Sivl Sivl Bună ziua, Aș dori să știu dacă există o reglementare în care să fie scrise atribuțiile Administratorului de bloc, o fișă a postului. Asta pentru ... (vezi toată discuția)