Sunt un client MyAir care inca mai asteapta recuperarea banilor pe bilete.
Am cumparat bilete de la aceasta companie in aprilie pentru un zbor care trebuia sa aiba loc in august. Bineinteles ca nu am mai putut calatori cu MyAir si a trebuit sa-mi cumpar alte bilete la alta companie deoarece la finalul lunii iulie li s-a suspendat licenta de zbor.
Acum , inca ma chinui si ma interesez cum sa imi recuperez banii. Biletele le-am platit prin ordin de plata si le-am cumparat de la Agentia Eurosky de pe Magheru , reprezentant al MyAir in Romania. Cei de la agentia de turism au disparut, si-au inchis sediul, la telefoane nu-i mai pot gasi si banii nu mi s-au returnat.
Am dat telefon si la ENAC in Italia si mi s-a zis ca pana cand nu isi reiau zborurile nu imi voi primi banii inapoi ca nu au de unde.
Saptamana asta am facut si reclamatie la OPC desi nu cred ca au vreo sansa sa ma ajute cumva din moment ce toate portile sunt inchise.
Nu imi vine sa cred ca traim intr-o lume in care platesti servicii, faci eforturi financiare sa strangi banii aia si o companie poate oricand sa te fraiereasca.
In momentul de fata nu stiu cui sa ma adresez si ce anume sa mai fac sa-mi recuperez acei bani.
Va multumesc pentru orice sfat sau sugestie pe care mi-o puteti da!
"la ce folosesc legile fara moralitate ?"-"Quid leges sine moribus vanae proficiunt"/Horeatius
Consider ca trebuie sa formulati o actiune civila in pretentii impotriva firmei in cauza,conform art,998-1000 c.civ.,prin care sa solicitati dezdaunarea cu contravaloarea biletelor achizitionate,dupa ce primiti raspunsul celor de la OPC care constituie proba in cauza ce se va derula
Daca biletele au fost achizitonate online, se poate face REFUZ LA PLATA, cerand acest lucru la banca ce a emis cardul cu care ati achizitionat biletele.