avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 653 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Dreptul familiei sau probleme ... Pensie alimentara pentru studenti
Discuție deschisă în Dreptul familiei sau probleme juridice de familie

Pensie alimentara pentru studenti

Buna ziua/seara in primul rand,
Apelez la ajutorul dumneavoastra in speranta ca ma veti lamuri in privinta acordarii pensiei alimentare in cazul studentilor.
Sunt studenta in anul I la Facultatea de Business, Cluj-Napoca, la buget si in prezent nu mai beneficiez de pensie alimentara de aproximativ 2 ani si acest lucru se datoreaza faptului ca tatal meu a semnat un contract cu fratele sau acum multi ani prin care este de acord sa ii cedeze partea sa din mostenirea apartamentului la moartea bunicii, in schimb acesta din urma trebuia sa isi asume plata pensiei alimentare mie si fratelui meu mai mare, suma dealtfel extrem de infima( 15 Ron /luna pentru amandoi).Acum am aproape 20 de ani si vreau sa stiu ce as sa fac in privinta asta, deoarece mama mai are in grija 5 copii, nu lucreaza si nu are posibilitatea de a ma intretine in facultate. Ma gandeam sa apelez la un avocat si sa il dau in judecata,dar pentru asta ce este necesar sa stiu(locul de munca, salariu etc.)?Ce mai stiu din ce am auzit este faptul ca nu trebuie sa am un loc de munca si sa fac dovada ca sunt studenta. In speranta ca voi primi un raspuns afirmativ cat mai repede ,va multumesc anticipat, deoarece am vazut ca ati dat raspunsuri valabile atator persoane.
P.S: In cazul in care il dau in judecata este necesar sa o fac la tribunalul din localitatea in care sunt domiciliata(Bacau)?Sau se poate si de la distanta(Cluj-Napoca)?
Cel mai recent răspuns: CABINET DE AVOCAT "STOICA IOANA" , Avocat 12:33, 20 Septembrie 2009
Stoica Ioana a scris:

Mentionati in cererea de chemare in judecata ca solicitati cheltuilelile de judecata si faceti dovada acestora .