avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 437 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Protecţia consumatorului, ... Denuntare unilaterala contract TELEKOM URGENT!!!
Discuție deschisă în Protecţia consumatorului, garanţii şi probleme asociate produselor şi serviciilor

Denuntare unilaterala contract TELEKOM URGENT!!!

Buna ziua,

Intampin si eu urmatoarea situatie: Astazi am primit mesaj de la Telekom Romania ca acestia nu imi vor mai furniza o aplicatie mobila inclusa in abonamentul meu si ca pot denunta unilateral contractul fara despagubiri din partea mea. Mesajul primit este exact urmatorul:
"Dorim sa te informam ca incepand cu data de 15.05.2017 aplicatia Mireo Navigation nu mai este disponibila in cadrul abonamentului tau deoarece nu va mai face parte din Oferta Comerciala Telekom Romania Mobile. In cazul in care nu esti de acord cu aceasta modificare, ai dreptul de a denunta unilateral contractul in termen de 30 de zile de la primirea acestui SMS, fara plata niciunor penalitati sau despagubiri. Mai multe detalii la 1234."

In urma acestui mesaj am sunat la 1234 unde am dat de o duduie pe care am intrebat-o care sunt pasii de urmat. Dupa ce am stat in asteptare vreo 5 minute revine cu raspunsul care a fost urmatorul: " Puteti solicita inchiderea contractului fara sa platiti nimic suplimentar conform mesajului si observ ca nu aveti pe factura nici rata pentru un terminal mobil.". Auzit asta am rugat-o sa verifice mai bine ca eu am achizitionat si un telefon mobil si sa nu ma trezesc cu plati suplimentare, si ma trezesc ca dupa ce mai verific o data revine si imi spune ca trebuie sa platesc ratele e terminalul luat la abonament ca nu face parte din contract. In contractul meu este inclus si acest telefon. Avand aceste informari mincinoase in doua randuri si mai ales pentru faptul ca am primit mesajul care specifica clar "fara nicio despagubire" de ce trebuie sa achit? Ce trebuie sa fac sa inchid acest contract? Sa fac plangere la ANPC? Sa le fac sesizari? Ce legi ma pot ajuta si ce sfat imi oferiti avand aceste informatii?
Cel mai recent răspuns: chalout , utilizator 13:58, 19 Februarie 2020
Dar contractul este obligatoriu, in forma in care a fost incheiat initial, conform codului civil! Eu i-as trimite o notificare, ca nu sunt de acord cu modificarea unilterala a contractului, si ca trebuie sa il execute in continuare astfel cum a fost incheiat, sau daca doreste sa inceteze, sa imi comunice explicit ca nu mai am de achitat nimic! Iar daca modifica contractul dupa aceasta notificare - sesizare ANPC pentru comportament abuziv in relatia cu clientul!
O sdresa de e-mail a TELECOM ROMANIA CMMUNICATIONS S.A.a gasit cineva ?! Ne-ar inlesni comunicarea celor care poate nu avem disponibilitatea sa ne adresam in scris ,prin posta,taxabil,sau direct la sediu din Bucuresti.Numarul de inf. gratuit,am inteles ca o sa dispara de la 1.03.2020 si el,si ne mai raman la indemana ,cele taxabile,cu robot,cu timpi de asteptare ,pana ne raspunde un operator,care trebuie sa te indentifice in baza de date,si daca ai gresit optiunea ,o iei de la capat.Adresez intrebarea aceasta,deoarece am primit pe adresa mea de e-mail,mesajul de instiintare pentru noile modificari in contractul UNILATERAL,care inseamna de la 1.03,2020,majorarea fiecarui serviciu care include mai mult de doua servicii in pachet(automat si al meu -TV/NET L+M),despre care am solicitat un raspuns :

"Buna ziua!

As dori sa stiu daca majorarea platii serviciilor dupa modificarea unilaterala a contractului incepand cu 1.03.2020,include si pachetul meu de abonat pentru pachetul Internet L+TV M,si daca da,care ar fi pretul lui lunar, peste +/- 72 RON din 25.01.1019 si pana in prezent.

Va multumesc!" ,banat cu noreply!!!
Intrebare: Cu ce ma adresez mai intai la sediul furnizorului de servicii local;cu o cerere de reziliere sau cu una de denuntare unilaterala?!
Va multumesc!
O zi buna!
Silvia Zaharia a scris:

Daca in mesaj nu scrie nimic despre o plata in plus pentru telefon, mergeti pe solutia deja amintitia. In fond, daca era un rest de plata trebuia sa va incunostiinteze prin mesaj.

Ultima modificare: Miercuri, 19 Februarie 2020
chalout, utilizator

~ final discuție ~

Alte discuții în legătură

Denuntare unilaterala contract telekom anabobyuta anabobyuta in urma notificarii primite de la Telekom pe care o atasez: ”NOTIFICARE PRIVIND MODIFICAREA UNILATERALĂ A CONTRACTULUI AVÂND CA OBIECT SERVICIILE ... (vezi toată discuția)
Taxa reziliere Bianca Bella baci Bianca Bella baci Buna ziua ,in urma notificarilor de majorare a tarifelor la serviciile de telefonie,cu dreptul de a denunta unilateral contractul fara taxe,am primit ultima ... (vezi toată discuția)
Reziliere contract telekom Cornelia-Popescu Cornelia-Popescu Am detinut un contract cu Telekom,in calitate de persoana fizica, pentru furnizarea de internet , contract pe care l-am reziliat recent,inainte de expirarea ... (vezi toată discuția)