O sdresa de e-mail a TELECOM ROMANIA CMMUNICATIONS S.A.a gasit cineva ?! Ne-ar inlesni comunicarea celor care poate nu avem disponibilitatea sa ne adresam in scris ,prin posta,taxabil,sau direct la sediu din Bucuresti.Numarul de inf. gratuit,am inteles ca o sa dispara de la 1.03.2020 si el,si ne mai raman la indemana ,cele taxabile,cu robot,cu timpi de asteptare ,pana ne raspunde un operator,care trebuie sa te indentifice in baza de date,si daca ai gresit optiunea ,o iei de la capat.Adresez intrebarea aceasta,deoarece am primit pe adresa mea de e-mail,mesajul de instiintare pentru noile modificari in contractul UNILATERAL,care inseamna de la 1.03,2020,majorarea fiecarui serviciu care include mai mult de doua servicii in pachet(automat si al meu -TV/NET L+M),despre care am solicitat un raspuns :
"Buna ziua!
As dori sa stiu daca majorarea platii serviciilor dupa modificarea unilaterala a contractului incepand cu 1.03.2020,include si pachetul meu de abonat pentru pachetul Internet L+TV M,si daca da,care ar fi pretul lui lunar, peste +/- 72 RON din 25.01.1019 si pana in prezent.
Va multumesc!" ,banat cu noreply!!!
Intrebare: Cu ce ma adresez mai intai la sediul furnizorului de servicii local;cu o cerere de reziliere sau cu una de denuntare unilaterala?!
Va multumesc!
O zi buna!
Silvia Zaharia a scris:
Daca in mesaj nu scrie nimic despre o plata in plus pentru telefon, mergeti pe solutia deja amintitia. In fond, daca era un rest de plata trebuia sa va incunostiinteze prin mesaj.