bep a scris:
Drumul pe care s-a petrecut accidentul era imediat dupa o curba deci viteza nu avea cum sa fie mare. Sotul spune ca masina s-a oprit in 10 metri. Nu pot sa apreciez dar banuiesc ca de aici se poate deduce si viteza cu care rula. Si
@ciocoflender - n-o mai da pe dupa piersi.... Pt știința ta, decelerația pe gheață este de cca 1,5 m/s2 ceea ce inseamna cca 20-23 km/h. Nu stiu cum la 40 km/h reusesti tu să oprești o masină pe gheață în 10 m de la declansarea pericolului - o masina are cca 4- 5 m lungime (depinde de marcă). D-na bep n-a spus niciodată că de la perceperea pericolului până s-a oprit mașina s-au derulat 10 m.... D-na bep a spus doar că urma de frânare era de 4 m.
Nu mai inist pt că nu are rost, crede-mă nu ai cum să te pricepi mai bine decat mine.
@bep - de obicei, poliția se duce cu șoferul si cu masina la un service autorizat unde este pusa pe stand si i se verifică starea tehnică: frâne, direcție, lumini, cauciucuri - tot - indiferent daca masina avea ITP-ul valabil sau nu. Acum se întocmește dosarul penal în care se administrează mijloacele de proba: proces verbal de cercetare la fata locului, schița accidentului, foto operativ judiciare , proces verbal de inspecție tehnică, certificat medico-legal, analize de sânge pt alcoolemie, declaratii sofer, martori și expertiza accidentului (tehnică sau criminalistică) dacă este cazul. Dacă intervine impacarea părtilor sau dacă zilele de îngrijiri medicale sunt sub 90, atunci nu se mai cere expertiza.