@casutza,
Userul care se bătea cu pumnul în piept ca habar nu avem ba de una, ba de alta, ca suntem asa și pe dincolo - de o bucata buna de vreme, nu mai răspunde - probabil ca nu mai funcționează tastatura.
1 - 2. Trebuie sa mai citiți si dvs. legislația specifica a as. proprietari: după înregistrarea inițială (la înființare) la judecătorie, nu se mai trece pe-acolo si nici nu se mai depune niciun document. Ca sa nu dau sfaturi rele, nu știu dacă in cazul modificării statutului, acesta trebuie depus la judecătorie - trebuie sa ne mai consultam pe forum, eventual, dam un telefon la biroul judecătorului delegat din orașul dvs.;
3 - 4. Pai dacă ați ținut o AG extraordinara, de ce sa mai țineți încă una? Părerea mea este ca la AG extraordinara ținută de către dvs. trebuia sa invitați onor inspectorii din primărie care se ocupa de sprijinul si îndrumarea as. prop. Acum dacă tot ati comis-o, trebuie sa va deplasați la sediul primăriei, sa-i căutați si sa le cereți ajutorul. O sa-i cheme la ordin pe toti mb. com. ex. în frunte cu dom președinte, cenzor si adm., o sa va traseze sarcini urgente.
Mai întreb ceva: domnii despre care vorbeați, bănuiesc ca i-ați instiintati de tinerea unei AG, i-ați convocat, au semnat pe tabelul convocator?
Situațiile în care se intenționează schimbarea, completarea, modificarea Statutului Asociației de Proprietari se impune în cazurile în care se impun schimbări privind:
a. Schimbarea denumirii
b. Schimbarea sediului
c. Modificarea obiectului de activitate, a scopului acesteia, etc.
Este necesar să se convoace o Adunare Generală cu toți co-proprietarii condominiului pentru a se stabili de comun acord modificările ce vor trebui aduse în Statutul Asociației.
Această Adunare trebuie să aibă pe ordinea de zi modificarea Statutului, iar toți membrii trebuie să fi luat la cunoștință de aceasta.
În urma ședinței se va întocmi un proces-verbal semnat de către participant și înăuntrul căruia trebuie să fie desemnată o persoană care să fie împuternicită să modifice Statutul.
În cazul modificării Statutului unei Asociații de Proprietari, Legea 230/2007, art. 8 scrie clar:
(1) Pentru modificarea sau completarea Statutului ori a Acordului de Asociere este necesar acordul a cel puțin 2/3 din numărul proprietarilor membri ai Asociației de Proprietari.
(2) Orice modificare sau completare se înregistrează la judecătoria care a emis încheierea judecătorească de înființare, fără alte formalități. Se va întocmi o anexă care va trebui să respecte următoarele etape:
1. paragraful vechi și paragraful așa cum trebuie modificat
2. paragraful care se șterge definitiv și nu mai este înlocuit de nimic
3. paragrafele care se adaugă ca noi.
Dosarul care trebuie depus trebuie să conțină următoarele documente.
a. Cerere-tip
b. Vechiul Statut
c. Statutul nou și actul adițional la Statut
d. Procesul-verbal al ședinței Adunării Generale în care s-a aprobat modificarea Statutului.
~ final discuție ~