avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 522 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Asociaţii de proprietari / ... Acces in subsolul blocului
Discuție deschisă în Asociaţii de proprietari / locatari

Acces in subsolul blocului

Am mers la subsolul blocului însoțită de un instalator sa vad daca e închisă apa calda. Acesta a constatat că era închisă și a dat drumul la apa. Când m am dus la asociație și am spus despre aceasta problema au replicat că trebuia să merg cu președintele asociatiei, că nu am voie să merg decât însoțită de administrator, președintele asociației., șeful scării. Au spus că pot să mă de-a în judecată. E adevărat că nu se poate cobora la subsol decât însoțit de unul din aceștia? Pe cel care a închis apa caldă și nu i a dat drumul, de ce nu l trag la răspundere? Precizez că aveam apa calda numai în weekend deși cei de la centrala de cartier au spus clar că ei nu opresc apa. Cu unul din ei am coborât.
Cel mai recent răspuns: ynocentta , utilizator 20:18, 25 Iulie 2017
Problema este că nu știu să umblu la conducte și nu pot cobora decat cu cineva care știe, în situația asta cu tipul care lucrează la centrala. Neavând încredere în cei de la asociație, din cauza mizeriilor pe care le au făcut, am apelat la acest instalator. Nu, nu am nici o restanță. Dar nu vreau să mă debransez.
Nu cred și nu mi este frica, că m ar putea da in judecata. Mai degrabă lor le este frica.
kantorm a scris:

Pentru a mă determină să mă debranșeze.



1-Motivul invocat de reprezentantii asociatiei de proprietari are la baza vreo cerere din partea dv ?
2-
Cei de la asociație au spus că probabil a fost o defecțiune și au uitat sa de-a drumul la apa.

Raspunsul este lipsit de logica
Cei care au dat acest raspuns stiu sau nu sa fi fost defectiune la instalatia comuna de apa sau este doar o forma de manifestare de hartuire ?Daca a fost defectiune care a necesitat inchiderea apei era de bun simt ca imediat dupa remediere sa se deschida robinetul de apa
Atat timp cat precizati
aveam apa calda numai în weekend deși cei de la centrala de cartier au spus clar că ei nu opresc apa.
este evident ca sistarea furnizarii apei,este un abuz din partea reprezentantilor asociatiei dv de proprietari
3-Referitor la accesul in subsolul tehnic,exista posibilitatea ca pentru asigurarea integritatii instalatiei parte comuna ,comitetul executiv sa fi decis ca manevrarea vanelor de acces sa fie realizata in prezenta unui reprezentant al asociatiei,dar si aici se pune firesc intrebarea daca se intampla un eveniment neprevazut pe timpul noptii,la sfarsit de saptamana sau de sarbatori si reprezentantii asociatiei nu sunt disponibili,ce se intampla ?
kantorm a scris:

Neavând încredere în cei de la Asociație, din cauza mizeriilor pe care le-au făcut, am apelat la acest instalator. Nu, nu am nici o restanță, dar nu vreau să mă debranșez.

Ar fi bine să dați ceva detalii despre acele „mizerii” pe care vi le-au făcut cei din conducerea Asociației, să vedem motivul pentru care acei șefi nu vă respectă, știind că dvs., proprietarii, sunteți cei care-i plătiți cu salarii destul de mari și ar trebui să vă respecte drepturile fără condiții impuse, mai ales că dvs. aveți nevoie de apă caldă, nu au voie să vă priveze de această Utilitate.
În loc să vă dea ei în judecată, așa cum vă amenință, ați putea să-i dați dvs. în judecată pentru că vă interzic accesul la folosirea unui serviciu public !
Citez din Legea 325/2006: Art. 29. − Dreptul de acces nediscriminatoriu şi de utilizare a serviciului este garantat tuturor utilizatorilor, în condiții contractuale şi cu respectarea prevederilor regulamentului serviciului şi a programelor de reabilitare, extindere şi modernizare a sistemelor de alimentare cu apă şi de canalizare.
* Legea 51/2006 - Legea serviciilor comunitare de utilități publice: Art. 41. (2) Utilizatorii au, în principal, următoarele drepturi: a) să utilizeze, liber și nediscriminatoriu, serviciile de utilități publice, în condițiile contractului de furnizare/prestare ...
Ultima modificare: Luni, 24 Iulie 2017
ionica1980, utilizator
Buna ziua, în urma unei ședințe de scara in care a a invocat ordinul ANRSC 233/2004, vecini mei si cu mine care am rămas în sistemul centralizat am fost amenințați că dacă nu ne debranșam vor plăti numai noi caldura și reparațiile conductelor sau va trebui sa plătim redimensionarea conductelor. Degeaba am citit eu din HG 1588/2007 că l au crezut pe șeful scării care era secondat de Președintele asociației., că și garant al celor spuse de el. Oamenii s au speriat și au cerut să de debranșeze. Pe scara mai suntem, care nu am cerut debransarea, 2 persoane. Ideea este că prin intimidare, amenințări și minciună au reușit în parte ce și au propus. Nu pot fi trași la răspundere? Am fost in audienta la Primărie și m am întâlnit acolo cu Presiune.asoc. și admin.blocului care au pus problema că ar mai fi 2 persoane în sistemul și dacă aceștia pot fi automat debranșați. Viceprimarul a spus că în nici nu de pune problema, calegea interzice așa ceva. Le am propus scris, sa de faca o ședința în care sa spună tuturor celor care și au cerut debransarea, că aceștia să aleagă in cunoștință de cauză. M au refuzat spunând ca debransarea nu a fost impusă de AG. Am dovezi: convocatorul care a a distribuit în posta; răspunsul dat de șeful de scara cu legea pe care a citit o, PV de la ședința AG. Au încercat să mă facă să renunț oprind apa de la subsol. Nu mi fac griji că aș putea fi dată în judecată, mai ales că la primărie mi au spus că speră că nu ne spălăm rufele murdare in public, e clar că sunt conștienți de ce au făcut. Atunci au spus că m ar putea da in judecata că am coborât cu un străin și că pot să sabotez eu ceva....Am fost cu omul de la centrala pentru că nu știam unde sa verific, ce sa verific. E adevărat că trebuie să fiu neapărat însoțită de unul din aceștia dacă vreau sa cobor în subsol? Va mulțumesc! Minodora

Alte discuții în legătură

Tragere la raspundere kantorm kantorm Buna ziua, în urma unei ședințe de scara in care a a invocat ordinul ANRSC 233/2004, vecini mei si cu mine care am rămas în sistemul centralizat am fost ... (vezi toată discuția)
Obtinere convorbire telefonica de la dispeceratul apaterm roredrosu roredrosu Buna ziua, In urma defectiunii la calorifer, am coborat la subsol pentru a goli instalatia sa poata repara instalatorul chemat pentru aceasta. La subsol ... (vezi toată discuția)
Probleme cu seful de scara georgianaalina georgianaalina Cu o saptamana in urma am fost anuntata de vecina de jos ca am inundat/o. O teava de la calorifer se sparsese si cum nu fusesm acasa sa observ din timp, apa a ... (vezi toată discuția)